Oleh: pancat | Februari 18, 2008

20 tahun lalu ……

Tak terasa yah 20 tahun lalu pas kita lagi seneng2e sekolah SMA, inget kan tepat 20 tahun lalu ? kita2 kan lulus tahun 1988 jadi pas 20 tahun. Mesti harus di inget juga mantan guru2 kita juga, apalagi dulu sering kuRanG aJaR sama guru harus cepet2 minta maaf… Beberapa guru yang masih ku inget ni

1. Ibu Siti Amirin, wali kelas A1, dimana beliau gerangan ?? bila ibu baca tulisan ini salam buat keluarga ya bu. Makasih telah bimbing saya jadi orang geDe ini (maksudku sekarang badanku gede je, lemu dibanding dulu🙂 ). Maaf ya bu saya sekarang sudah lupa rumus “Aqua Regia” atau pun bilangan valensi .. ihick ..😦 apalagi deret “Volta” … waduh.

2. Bu Susi, Pak Karim, Pak Wijonarko, dll dll walah sopo maneh ya kok akeh sing lali. Terus pak Kusmanto, biyen omong nang kelas A2 jare nek ono sing ketompo nang UGM arep digendong tekan sapen … mestine inyong digendong jah .. ayo pak Kus, nek nggendong nyong saiki biso ambles bumi loh .. wha .. kak..kak..

Bp. Tribono ??? dimana dikau gerangan ? makasih ya pak dikasih nilai bagus buatku .. he.. he.. lumayan, pas saya semester 5 pernah ketemu ya pak sewaktu ada lomba Matematika di UGM.

Biyen pas sekolah jan, sok podo kurang ajar murid2e, ra gelem garap PR, Ra mangkat upacara, terus di strap nang lapangan. Walah .. walah, tapi saiki dadi “keNanGan TerInDah” kan ?? biso nggo bahan nulis nang “blogg” internet.
Wis tau pas kelas 1 dikon kemah nang wirombo sak wengi, lawong kemah kok ra ono sing nggowo kloso. yo raiso turu lah. sepatu yo ra di copot sewengi .. bener ra pam ?? pas kelas siji biyen loh..bareng karo Panji lan Gendon he..he..

Tempe kemul rasane anget, nek pengen kumpul yo kudu … anget eh ngliwet.

Regards,
Soepanchard


Responses

  1. 20 Tahun yang lalu..adalah masa yang tak mungkin ku lupakan… Opo maneh nek pas pelajaran Fisika karo Pak Kus… paling seneng nek dikon praktek nang lab terus petunjuk cara2ne durung di foto copy .., wah itu kerjaan gue ama Diduk kluyuran nang Selomerto asyik ora mumet mikir rumus2 fisikane… dan yang paling kukenang adalah saat : Aku sama Fajar di klas 1.1 oleh pak Tribono di “SUGUHI” sotone mbok Iro, trus kon mangan nang ngarep klas, walah-walah jan pas agi ngelih koq di ke’i soto yo wis tancap gas……tapi isine ( malunya tuh) kuwi sing ra ketulungan….. Aduh Smada Smada apa kabarnya dikau……. Trrus si Wowon anake Bupati mbiyen kaye karena dialah untuk pertama kali nyicip seng jenenge buah Leci ( Iyo Udhu Pam ),mlebu nang Pendopo Kabupatenan ndelok video breakdance…. weleh jan cah ndeso banget……whahahahaaaaa….Ayo siapa lagi punya cerita menarik …. Diduk ayo keuntungan panitia Study tour nggo tuku opo mbiyen???? jatahku nggo tuku kaset Nicky Astria sampai sekarang kasetnya masih kusimpan dgn baik…… Ma’aaf ya pak Anton baru sekarang tak buka soale mbiyen Njenengan pesen ” meneng-meneng wae mung cah loro sing di ke’i ” ……he..he…he…

    Pempek selam makanan Plembang…Enyong kangen karo sampeyan2 ..ha.ha…ha nggak nyambung….. Ciao

  2. Beberapa tahun lalu, nek aku bali nang ndEsONe bojoku (Leksono) sering ketemu Pak Karim, beliau kan tinggal di ….(ngendi sih kok lali pokokane nduwure leksono kae lah).Pak Karim juga masih inget aku (alhamdulillah), tapi nyong yo ra ngerti omahi pastine sebelah ngendi. Jane yo pengen satu saat dolan nang omahe mantan guru2 kita. sambil nyambung tali silaturahmi.
    Baru kali ini ni ono bathenane pas pikinik biyen wah …cerito nicky astria jadi kelingan karo “jArUM neRakA” yang sering dinyanyeake Aziz … Pas di yogya sering juga aku nang kostnya Aziz, waktu itu dia satu kost juga dengan Kukuh, sing cah putih seko kampunge ebiet kae kan ?? tapi saiki, di search pake internet kagak ada yang nongol satupun. coba nek search pake google “PANCAT SETYANTANA” wah ..langsung nongol tuh jenenge inyong.

  3. Bener 20 th lalu, nyong sekelas terus karo Arwan nek ora salah seka kelas 1 s/d III A.1, pas kelas 1.1 pancen bener dihukum karo sing jenenge ndoro Tribono, kon mangan saoto ngeleh plus mualu, ning entek ngasek mripate mlolo….Nyong saiki agek wae mikir…lha isin wae entek apa maneh nek kondhisine normal tur ngeleh mesti yo entek akeh….wua..ha..ha.

    Ana meneh omot+hono+nyong+Budi Sutrisno tabuhan bangku, lha dihukum Pak Tri kon nulis matematika disalin ping 25, walah theklok yo tangane….sssttt tapi saiki agek ngaku….dulu waktu ditanya nyong meneng wae….akhire slamet..tapi ya kasihan temen2….sori ya friend..atas ketidakjantananku mengakui perbuatanku dulu…tetapi percaya saya jantan tulen..gak percaya….tanya padha bini gua…ha..ha..ha

  4. Iyo Pam.. nyong krungu info jarene si Surahono yo nang Jakarta nanti tak cari informasi lengkapnya …soale kakangne nang Krakal yaiku mas Mamek mantune bulek Sum (krecek) …wah ngomong2 krecek aku dadi pengin ge mangan krecek/rengginang…..ha….ha….ha…

  5. Jane sek nang jakarta kuwi yo akeh …tapi ndilalah kok yo ra tau ketemu … kayane perlu pengumuman nang harian nasional (kompas, media indonesia) ataupun di metro tv, rcti, transtv … piye kang ??? Biaya gak masalah, kan ono sek gudange duwit (BRI) ??? setuju kan ?? ato ada yang kerja di metro tv ???

  6. Setuju bos…. kan ada orang depkominfo manfaatin dong komunikasi dan informan-informannnya untuk bisa melacak rekans kita… soal duit gampang ngko urunan wae..Whahahahaha…..

  7. salam kenal yo mas. Aku yo alumni SMADA lulus thn 91

  8. Wellcome dik Penny… makasih udah mau gabung…klo ada info rekan2 angkatan 88 kasih tahu kita ya .. thanks

  9. Makasih mbak Penny, salam kenal juga dari SMADA 88 TEAM. Salam kangge keluarga. Tampaknya angkatan 88 masih agak gaptek internet apa ya ??? pada jarang yang akses internet🙂
    Batam sedang musim apa ni ?? sering hujan juga ???

    Regards,

    Soepanchard

  10. Salam kenal yo,ak saiki guru smada.”Yoyokpm.Wordpress.Com”

  11. Makasih Pak Yoyok udah ikutan gabung and kasih comment, ngomong2 njenengan alumnus samada juga ya ? tahun brapa?… denmas lainnya mana nih koq nggak ada comment lagi mas Pancat, Pam, Kokok … ohya besok minggu 20 April Firdaus mau ke tempat gue nih.. 2 minggu yg lalu aq ketemu dia di Palembang … ternyata hitamnya sama dengan aku…… Salam kompak slalu

  12. lagi iseng mbuka2 artikel lawas, kok yo dadi. . .bingung. Kok isik akeh sing kelingan. . . .
    Soko tulisan2 nang duwur, paling sing kelingan yo nang bali panitia ming wong loro. Padahal yo sakjane ora ngerti opo2, wong ditunjuke yo mendadak. Trus opo maneh. . .
    Paling pas apan ujian podo sinau nang omah(pam, arwan, saiko karo priyo opo ora malah lali), tapi malah guyon. Dadine hasile yo ngono, sesuai karo usahane. . . .

  13. Waktu kelas 2, kita disuruh buat pot semen sama Bu Yayuk, pa siapa ya. Anehnya kelasnya kan di pojok timur utara, lha buatnya di utara ruang kepsek, dekat gerbang utara. Mungkin semangat mbuatnya, kelompokku buat ukuran super. Pokoknya muantap dipasangi kece2 segala.

    Pas akhirnya harus mengangkat ke dekat kelas, barulah kerepotan terjadi. Aku dan Hendra setiap mau ngangkat pot, malah ketawa. Jadi, ngangkat berapa meter berhenti karena gak kuat menahan tawa. Padahal semakin ketawa semakin gak kuat ngangkat.

    Waktu itu, gak kepikiran blas tuk minta tolong ma perjaka2 perkasa 2 A-1. Waktu itu apa kami pikir, wanita juga harus tampil kuat ya? Tapi waktu itu, aku gak gaul2 amat dengan makluk cowok, malu atau emang ada garis pemisah ya.

  14. walah … gayane gak gaul ama cowok2 …
    malu ? .. mosok sih.

  15. Waktu awal masuk SMA, pas ospek.
    Ada teman kita yang tinggi dan gagah.
    Pas tugas jadi pengibar bendera, langsung kita2 ketawa, karena kaki dan tangannya maju bareng alias mbagong ya.
    Pas reuni datang, tapi aku lupa namanya, malah ingat panggilannya Si Robot.

    Dulu pas kelas 3 sempat kita dipanggil dengan nama ortu. Pas ke tempatnya Jito, kita spontan panggil2 si Jito dengan nama bapaknya. Nama Jito malah kelupaan. Batine bapake Jito, cah cuilik2 ga duwe sopyan santun.

  16. Goen …. kamis malam inyong mungkin nang yoja … tomi piye biso ketemu ra ?

  17. Kuwi pengibar bendera jenenge edi … pas reuni kemarin yo teko kan ? ternyata koe naksir juga ya😀

  18. Gun ojo lali sediake suguhane sak gunungan koyo sajene sekatenan, ben rodo nendang. . . .
    He. .he. .he. . .

  19. Maaf banget, seharian aku gak mbuka blog.
    Aku td mlm beli kertas trus nyiapin prakarya
    anakku.

    Emangnya Om admin tourne ke mana ?
    (Kayak pejabat Belanda yo, jangan lupa pake topi dan tekene ). Aku dah lama jg gak hub Tommy.

    Sajen sak gunung ? Ojo engko ndak mbedos.

  20. Pak Yoyok,
    Emangnya beredarnya malam kok ada PMnya?

    Gimana murid-murid sekarang?
    Pasti beda ma zamannya kami2 ya?

    Masih ada mi bumbu pecelnya Mbok Iro ?
    Siapa tau ada Mbak Iro alias Mbok Iro Jr.

  21. Naksir Edi?
    Iyalah wong marake ngguyu wong sak angkatan.
    Aku, Ium, Hendra, Wiwin, Esti, dan Dwik malah
    dah pernah maen ke rumahnya. Kan deket rumahnya Esti. Asyik jalan2 di desa, ijo royo2.

  22. Halo halo mulai pad nostalgia lagi ya….. wah pas tugas rampung buka blog rupanya pada lagi nostalgila lagi nih……


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: