Oleh: pancat | Juli 21, 2008

Newest Database ….

Berikut daftar terakhir yang sudah masuk :

1. Arwan Zamroni, A1 0813683677XX
2. Pambudi, A1, 081619782XX
3. Ahmad Firdaus, A1, 0813676511XX
4. Joko Octavianus Handoko, A1, 081700580XX
5. Sapto Ari Setyanto, A1, 0815780288XX
6. Pancat Setyantana, A1, 0856928875XX
7. Sri Ambaryati, A1 , 0815140874XX
8. Eko Junaedi, A1, 0813272832XX
9. Heni Asmarawati, A2, 081230702XX
10. Anton Heryanto, A2, 08112229XX
11. Ning Rahayu, A2, 0812270712XX
12. Nurharyadi (Ninung), A2, 0852921218XX
13. Saiko Kuncoro, A1, 0813271532XX
14. Ida Tsamaroh, A2, 0813287036XX
15. Egawati, A2, 024706930XX
16. Surahono, A2, 0818081866XX
17. Supraptomo (Omot), A2, 0813283479XX
18. Miftah, A2, 081227161XX
19. Asih, A3, 081227090XX
20. Supriyatin, A1, 08118629XX
21. Endang Darujati, A3 0857521324XX
22. Indarto, A2, 0815101038XX

Bila ada yang salah .. mohon koreksinya ….


FriEnDs, Mungkin ada baiknya bila kita isi data kita, biar kita bisa saling lebih mengetahui posisi di mana kita sekarang.
OK ?? mohon download Formulir ini setelah diisi bisa dikirim kembali ke saya via email (pancat[at]webmail.bppt.go.id). Nanti setelah banyak yang mengisi akan didistribusikan kembali via email, atau juga ditampilkan di website ini (tentu saja untuk data2 yang bersifat publik dan tidak rahasia).

Beberapa foto keluarga yang baru aja  masuk :

Indarto, A2 :

Indarto

Indarto

Supriyatin, A1 :
Supriyatin and Family

Surahono, A2 :

Surahono dan Keluarga

Surahono dan Keluarga

Mas Nano di Kantor ...wah sudah jadi bos yeee ....

Anton Heriyanto, A2 :

Anton Heriyanto and Family

Anton Heriyanto and Family

Happy Family ....

Happy Family ....


Responses

  1. Halooo Temen-temen Semua , wah aku kaget banget lho ada yg Masih bisa dihubungi , sebab aku ikut Ikata Keluarag Wonosobo , di Jakarta , angkatan 88 Kok ngak ada yg Nongol , padahal setiap ada IKW aku pasti Dateng …

    HP -ku 081808186669

  2. TON , kok Wis Bedo Banget sih Ton , Wah Mbak Magdalena Juga , nek ketemu Neng Dalan Pasti akau Pangling Lho ……, hehehehehe …., Salam Buat Mas Pambudi , Arwan Zamroni ( ZAm-Zam) , hehehehehehe … Piye kiye Khabare , aku Sak Komplek karo Indarto Dan Supriyatin , ini alamatku : Komplek Permata Depok Blok L1-B No. 5 , Depok.

    Salam
    Hono

  3. Wah…akhirnya nongol juga No,iyo aku wis tuwo saiki..piye khabare?Putrane piro?Tolong fotone dikirim,men ora pangling nek ketemu nang Wonosobo.Konco2 A2 sing wis ketemu Ninung,Ida,Heni Asmarawati,Egawati,Ning Rahayu..Tolong alamat Indarto karo Supriyatin…

    Salam……..

  4. Iya Ton , Mengko Tak kirim photo aku Lan keluargaku Ton , aku aNak-e 2 Ton , Lanang Kabeh , Umur 9 th karo umur 2 Th Ton …., Kowe Putrane wis edhe-gedhe Yo Ton ….,nang e-mail-e dee Karo Pancat Ton , karo sesuk tak nehi no Telp. Indarto karo Tatin, Thank …., nek Saiko , Omot , Tatin lan aku sih sejak lulus SMA isih Bareng , wong mereka tinggal juga nanggon Omahe Mbak-ku Ton nang jakarta ,disik iku tapi , tapi Omot saiki pindah nang Purworejo .., Saiko balik nang wonosobo maneh , Bisnis kayu , nyong karo tatin sing isih bertahan nang Jakarta , nek Tatin Kerjo dadi Wartawan Reuters Ton , indarto Nang PT. Jaya Tehnik ….., ora sengojo malah ketemu indarto nang Komplek Ton , Nek Dolan nang Jakarta Mampir nang Gubuk-ku Yo Ton …, elek-elek Poho , tapi mampir ya , keluargamu Dijak Ton , ben Kenal , hehehehehe ….., Thank

    Salam
    Hono

    Salam
    Hono

  5. Haloo mas Nono piye Kabare….. jarene tambah ngganteng wae… waktu lebaran 2 th lalu aku pulang mas Mamik cerita jare si Nono tambah ngganteng saiki……. piye kabar liyane No…..?

  6. No….endi fotone….Jarene Mas Arwan,panjenengan tambah ngganteng…..kudu di pasang nang kene sak cepete.
    Informasi saka Pak Kurniawan(TU Smada),adik2 alumni 2004 akan mengadakan reuni?Kita kapan dong?……………………

  7. Ayo reuni Desember ae sekalian ultah SMADA ke 32 ayo siapa mau koordinir…… nek pas bodho kan susah podho sibuk dewek-dewek silaturahmi nang keluarga…… nek sasi liane kan dadhi fokus ketemu konco-konco.. ya nggak.. ada saran lain??????

  8. Yo bagus lah kalau ada yang mulai reuni…..tapi kan baru 4 tahun apa udah kebelet reuni…..kan masih pada enom2…..

    Nek yang udah uzur…om-om dan tante-tante serta embah2 kayak kita2 …memang sebaiknya tanpa ditunda-tunda….yakin wis kebelet banget….permasalahannya harus ada koordinator yang handal…..sapa iki ?….cocoke mantan ketua Osis wae yo… piye…setuju sederek-sederek?….setujuuuuuuuuu.

    Piye ibu Mantan Ketua Osis nanti kita bantuin..kita dorong sampai krungkep pokoke….ha..ha..ha. Sekarang kan jamannya emansipasi..jadi..yang didepan perempuan…good…good marso good

    Nek wektune ya kesepakatan teman-teman. Sebaiknya ada pertemuan awal dulu lah yang mungkin deket-deket Jabodetabek dan sekitarnya termasuk Mbandung…Ok.

  9. emang kebelet ngopo iki kang ? nek nyong pancen wis kebelet kiye … wis 3 dina nang luar kota je selak pengen tekan ngomah … ha..ha.
    kayane wis cocok nek ipam sing dadi ketua reuni. sekaligus ketua alumni SMADA 88 iki … jan jenenge wae maer kan ? koyo Densus 88 wae. yo wis pak ketua, inyong manut wae lah kapan re podo ketemu. sido nang lor alun2 ? saiki kan alun2 ne wis maer .. biso nggo nongkrong2 koyo mbiyen, nek sore ono sing dodolan jagung bakar malah.
    Sing penting pak ketua ngendika kapan wis tak manut …
    oce ? setuju kan konco2 ? sing ra setuju, akan dijadikan ketua ….

    PS

  10. Setuju sanget…..wakil mas Pancat .tapi nggon ne mosok nang alun2 ?Ayo Pak Ketua….nyari tempat yg bagus…disupport konco2 kabeh pokoke….he..he..

  11. Lha awit jaman mbiyen nek urusan ngegongi ora mari-mari….ha..ha..ha.

    Yo Wis nyong setuju Cat, de’e ora usah dadi ketua tapi dadi koordinator wae wis lah nyong yo tak manut….wong manut ke penak kok. Kon ngalor yo melu ngalor kon ngidul yo melu ngidul….ning kon nyemplung kali mesti ngomong nyong ora melu lah…ho’o si….ihik

    Telung ndina di luar kota …mangane sate + tongseng wedhus…yo mesti wae…kebel-kebel….yo wis ndang timbang dadi “Odhol”….muga-muga landasane lagi bagus dadi take off e lancar….he..he…he

  12. Weleh weleh Saudra-saudara saya bersedia menjadi ketua, tempat tak sediain nang stadion Serasan Sekate sekayu wae Yo…..ha…ha….ha.. akomodasi dan biaya ditanggung sendiri-sendiri tak jamin pasti ora ono seng gelem…. ha…ha…ha… Ayo Pam lanjutkan perjuangan kumpulin Densus Smada 88… InsyaAllah aku ngikut………Go Smada88

  13. Saya setuju juga, yg jadi ketua di tengah2 aja, makanan yang disekitarnya (bandung), yg agak jauh ngongkosi, kita wan yg jauh seksi kebersihan aja (makan maksudnya….).
    He… he…

  14. Setuju wae lah………makanan siap di bandung.

    Wah Mas Surahono tambah ngganteng tenan dan berwibawa dengan rambut putihnya.

  15. No kowe koq wis putih kabeh rambute.. tapi cocok kowe nek dadhi bos … moga2 dadi bos nang Palembang yooo….ben iso ngumpul nang Palembang..

  16. putih kan yo rambut sirah, kuwi wis wajar.
    tambah brengosen ora ? koyo supriyatin lan arwan iki, saiki brengose podo kandel-kandel je.

  17. Soorrryyyyy , banget .., heheheheheh … Rambute Paling Putih Si ………, Lha piye maneh nek Ganti Casing ( Semiran ) Nyonk Malah Mumet Sirahe .., alias kabotan Semir , heheheheh …, dadine Sak anane wae lah koyo ngene …, Casing Lawas hehehehehehe ….., Wan Aku Nang kantor Ke ora Dadi Bosss Wan , Dadi Kuli Wan …..,wong gaweane di konkoni kon mbenekno komputer karo Data Kantor terus kok , alias dadi konkonan ….., hehehe sing penting iso ngo urip sik lah …, lha wong opo-opo ki engel kok jaman saiki , gawean engel, sekolah engel , mangan yo tambah engel , dadine yo Tak Syukuri wae Lah sing Gusti Allah Paringi , heheheheheh …sok Alim , padahal .., memang ………?????, Piye kira-kira le arep reuni Mas-Mas …Nek Desember Kayane Apik Ke Wektune, ono libur akhir tahun juga Yo Kayane ……, Nyonk Derek Mawon Lah ….., nek Yatin sih Brengosan Thok , Nek Nyonk Tambah Brewokan ( nek Ora di Cukur ) , hehehehehe ….., Mengko nek ketemu ora Arep Tak Cukur Lah , Ben Podho Pangling , heheheeheh ……, Mas Anton , Isih tetep wae …, Awet Nom Tenan Mas ……., Pancat , Arwan , Pambudi , O…Iyo …,Nyonk durung ketemu Indarto …., Mengko nek ketemu Tak kon telpon.. Sing Ono Nag Kene ….

    Salam
    Hono

  18. Mas Anton , Nek Hadyono , Dwi Hadjono , Kuwe Kayane sih isih nang singomerto Jah , Wong Th 1998 , aku wis tau ngeterake ********** Nanggon Hadyono , Dadi Juragan Salak Pondoh Ton , wektu iku ***** pengen ketemu Hadyono …, hehehehehe , pengen Nustalgia , hehehehehehehe … <malah Hadyonone arep mangkat nang Kebon Salak , dadine Mung sedelo Thok , ……..,.., Nek Bu Wuryanti Yo Wisa Tau ketemu , Beliau Ngak Lupa Lho , tapi jenenge Thok Lali …..,… Wah Nek Reuni Ngejak Guru-guru Yo …..

    Mas Anton , Nek Mbak Magdalena Kan Biyen Duwe Toko nang Kidul Pasar , Yo Mas Anton ,krn Aku Chok Tuku Dolanan Nanggon Tokone Magdalena , sing Dodol Mama-e Si …?????, Hehehehe …..

    Salam
    Hono

  19. Supriyatin brengose mantep tenan….he..he…lha mungkin Mas Supriyatin bisa bantu kita mencari teman2 yg lain…khan wartawan mungkin chanelnya buanyak.

  20. Iyo Tin bantu kita dong ngumpulin balung-balung yang berserakan….. kayak korban Ryan aja nih…. sekali tourne ke daerah cari info dong klo-klo ada temen kita yang nyasar ke daerah mana gitu.. jangan-jangan ada juga yang udah sampe Papua sono…….

  21. Bener No,apapun kita sekarang …wajib di syukuri…masih banyak yang lebih susah dari kita2.

    Sapa sing nduwe telp/hp ne Hadnjono yo?Aku takon Ning tapi ngga nduwe….arep takon karo Prihadi.

    Piye konco2…rencana reuni ne?Sido Desember ora?Kudu mulai serius saka saiki karo terus ngumpulake sing durung ketemu.

    Aku setuju Desember reuni ne….piye nek malam tahun baru????

    Nek perlu saka saiki pasang iklan nang koran Suara Merdeka/Kompas…………………………

  22. Jan jane Mas Hono nek disemir yakin tambah ngganteng lho…he..he..he. Kabotan semiran? dadi mumet? mungkin salah merek Hon….aja nganggo “Kiwi”… yakin nggedibel….hi..hi..hi.

    Tapi bagus lah Mas Hono artinya Mas Hono sudah lebih dewasa dan yang paling penting sudah meninggalkan “dunia hitam”….ho’o si.

    Nyong yakin pangkling nek keteme de’e friend saiki yo lemu men. Betul kita syukuri apapun yang diberikan Allah….biar kita kuli yang penting halalan toyyiban rejekine…timbang akeh dhuwite tapi uripe ditunggoni Omot terus…gelem po?

  23. Pak Anton kok susah..susah pakai bayar koran…nek perlu disiarake lewat Reuters ben wong sak jagad abuh krungu nek Smada arep reuni…sedulure sing neng rusia “Fajarov Garjitov” alias Jito juga ben krungu….ha..ha…ha

    Wis terserah lah aku manut wae….sing penting ora kebagian ngurusi dhuwit lan panganan ora bisa, wedi panganane entek dhuwite ludhes…hi..hi..hi..maklum sekarang masuk kategori gerombolan si berat full lemak and colesterol…pancat mesti se7

  24. Hahahahaha …, (****Sorry this message has been edited by Admin****)
    Jaman-jaman Edan , Yen Ra Ngedan Ra Keduman, Ngetan Bali Ngulon , Tiwas Ngedan Ra Kelakon …, Hahahaha ….., Iku 12 Th Yang Lalu ….,

    Nek Ra Ngedan Ra Pengalaman Jare Mas Pambudi , hehehehehe …., Tap Le Ngedan Sithik Wae , hehehehe ………

    Saiki yoooooo…, Ngene Lah ……, Ngedekno Anak Wae lah ………., Hehehehehe ..

    Salam
    Hono

  25. WIs-wis cerito edan-edanan ngko wae nek ketemu yo….. Soal edan-edanan kuwi ben diurusi EDANE ae….Saiki ayo podho mensyukuri nikmat yang diberikan Yang Kuasa kepada kita mudah2an terus diberikan Rahmat olehNya Amin.. dan terus berusaha ngumpulin info teman2 kita yang belum terdeteksi mungkin ada yang terkena ranjau pada saat penyamaran sehingga belum muncul ke markas atau sudah “Kembali ke Markas” yang lain??????? Only GOD knows…..

    C’mon lanjut trus usaha menyatukan silaturahmi yang terputus……..go….go….Goooooooo

  26. Nono & Tin uedaaan… (mangleng’i)

  27. Nek inyong mangling i ora Fir?
    Inyong yo saiki wis tambah ireng je..
    Nek Tatin pancen mantep bregose, wong biyen durung metu brengose.
    Nek kanca2 liyane sing ra tau mbuka internet pige iki carane ben bs kirim foto2 ne? Jal pak anton temen2 suruh kirim foto wae ke panjenengan, terus kirim via email. Lumayan paling ora nek ketemu nang RITA wonosobo ra kaget.

  28. Mas Pancat…iyo iki lagi usaha njaluk fotone Egawati+ keluarga tapi sampe sekarang belom ngasih…malah ngirim gambar New TITANIC…he..he

    Ayo…kita semua berburu temen2 yang belum ketemu,tapi problemnya gimana bagi temen2 yg ngga pernah mbuka internet ….Ada ide??

    Ideku kalau memang niat untuk Reuni….pasang iklan di surat khabar atau membuat spanduk dan dipasang di SMADA,Alun2 atau Rita supermarket…???dari sekarang,mungkin kalau lebaran temen2 kita pada liat.Jangan lupa harus ada yang menjadi PIC,kalau bisa yg sekarang masih tinggal di WSB.

  29. Serius pa …pada arep reunian. Bener jare mas Anton kudu ana sing koordinir nang kampung kana, Soal ngumpulke wong wong sing isih ilang mungkin bisa takon sekolah tak kira isih duwe datane, paling nggak ana alamate sing mbiyen… parani wae…. takon saiki nang endi…paling nggak njaluk no hpne

  30. Tin, mau awan Kokok dolan nang omahe inyong. Suwe je ngobrol. Suk minggu omahmu arep tak parani. Rasah mlebu ngantor wong minggu2 kok ngantor. Mas Hono and Indarto podo nang omah ra? Rcn arep doloan kiye.

  31. Bisa bisa, tapi nyong kayane ra isa prei wis kartu mati nek setu minggu kudu nyambut gawe….sore sorean wae nanggon hono karo indarto sik…. tak usahake nyong bisa bali rada sore dadi bisa ketemu. Sory banget ra ana sing jaga nang kantor soale, kudu ana sing standby mbok menawa ana apa2. Mas Koko ke wis mbojo durung si????

  32. Iyo Cat …, Nyonk Sih Minggu Nang Omah ….., Tenan De-e Nanggong Nyonk Yo , Nek Sida Telp Sik Yo ….????,nek Tenan Mengko Bojone Nyonk Tak KOn Gawe TEMPE KEMUL WIS …, Hehehehe …., Gelem Ora ……, Biasane Sih Cok Ono GEBLEK-e Tapi iki lagi Ora ono Wong Wonosobo Teko , dadi Ra ono GEBLEK , hehehehehe ….

    De-e Nek arep nanggon NYONK TELP Sik Yo Tenan LHO ……., mengko Tak terake Nanggon Tatin karo Indarto Wis Lah …….

    Terus De-e Karo Sopo Wae , Mas KOKO, Mas Pambudi, Mas Arwan hehehe ( Nitih kereto Kencono), Firdaus , Mas Anton , hehehehehe …
    OPo dewek Cat ………..

    Salam
    Hono

    Salam HONO

  33. opo Dino Setu Yo Nyonk Kayane Nang Omah Juga .. Cat , Pokok-e de-e Nek arep nanggon Nyonk Telp Sik Yo , dadi Nyonk Ora Lungga …., Hehehehehehe …….

    Mas Koko wingi yo Telp Nyonk , wah kayane wis seneng kiye Mas koko wong wis duwe Garwo ( Bojo ) , anake piro Mas Koko ..????, Biyen ketemu Mas koko Nang Macro Kelapa Gading ,

    wingi nyonk telp Henny asmarawati nang Palembang juga ….

    Salam
    Hono

  34. Ayo podo ngumpul dan bersilaturahmi……….ojo lali rencanake reuni.

    Wah Indarto saiki lemu lan kekar…tambah ngganteng padahal biyen kuru…lha ndi anak bojone In?

  35. Iki nek pingin ngubungi Supraptomo Budi Raharjo (Omot) A2……nang rutan purworejo (0275) 5321016, handphone lagi rusak……bukan sebagai tahanan lho tapi polisi penjara (sipir)

  36. Sori mas Hono, la niki mas Supri malah nembe nang kantore inyong. kayane suk minggu ditunda ndisik jah re dolan nang omahe panjenengan. la mau awan ono undangan tiba2 wae ono acara family gathering karo konco2 kantor bppt pas acarane dino minggu isuk. dadi yo tertuda disik lah. njaluk ngapura mbaget. la prige maneh wong iki juga jarang ketemu soale konco kantor sing lawas.
    minggu ngarep insya allah lah. muga2 ora di undang presiden wae, soale nek diundang presiden yo ra kepenak nek ra teko ha..ha… guyon wae si …

  37. Mas Pancat dan teman2 yang lain,bagaimana dengan reuni/ngumpul di Wonosobo.Hari Minggu ini,Ida,Ning,Bambang dan teman2 yg lain akan mengadakan pertemuan untuk membahas rencana reuni kita.Mungkin reuni nya tidak perlu akbar tp mengundang Bpk /Ibu Guru kita.Kalau ada usulan silahkan.Matur Nuwun

  38. Setuju wae si, yang penting ;
    1. tanggal dan harinya harus pasti.
    2. ruangan, kalau bisa koord dengan sma lebih bagus dan lebih irit
    3. buka account di bank (atau pake account nya siapa lah, ning, ida atau siapa yang di wsb.)
    4. kita urunan dengan cara transfer ke no rek bank tsb. misal 100 rb per klg. yang dadi juragan 500 rb, pns 100 rb, sing kerjo nang bank 1 jt, sing omahe nang pasarminggu 1,5 jt umpamane. ho’o si.
    5. no hp sudah ke pegang kan…kita pilih siapa yang jadi bendahara … misal ning dan sp lagi ?
    6. pak ketua pambudi pige pak ? …. hubungi orang wsb jal.
    mungkin ini jadi acara setengah informal wae. soale pige wae perlu ruangan ombo jah …nek perlu nggowo keluarga

  39. Setuju banget2….
    Makane pak de kapan dewe sing nang jkt jg ngumpul.

  40. setubuh…eh..setuju…
    ojo lali ya…
    ngundang pak Tri, bu Wuryanti, bu Sudiyem dll…hehehe…..
    truss soal sumbangan…mosok orang pns sik gajine wis naik 10 x lipat sik arep nyumang 100rb. gmn kl samain sm peg. bank…hehehe…
    good luck deh….
    aku sik pasti nyumbang cangkem karo weteng…
    madang2…ngeleh iki

  41. nek soal sumbang menyumbang kok wong bank di jatahi gede padahal podho wae karo pns.. malah gedean pns sing iso nyambi gawean liyo and saweranne gede juga….ha…ha…haa…. yo wis sak karepe piro sumbangane seng penting iso ngumpul desember 2008 gitu…..ayo wsb bar ngumpul kabari kita….. ayo tangi smada 88

  42. M E R D E K A. . . .! ! !

  43. MERDEKA JUGA MEN….SEKALI MERDEKA TETAP MERDEKA…..

  44. MERDEKA juga boss…Sekali diudara tetap di udaraaaa …..
    Karena dunia maya kita bisa berjumpaaaaa …. He hee ngarang yo ben….
    Hoy tangi tangi …

  45. Podo mengendhi iki wong2, kok sepi…
    Pasti podo lomba mangan krupuk…? Kan podo doyan mangan..
    Nek melu balap karung gak mungkin..! Karungè ora ono sing cukup ukuranè.
    Mosok karung mlebu nang karung…
    He..he..he….

  46. karung kok pake karung….

  47. akhirnya…….
    sepiiiiii……
    pada ming ngendi si….
    sibuk kabeh kali ya…
    cari duit buat bekal lebaran dan bayar iuran reuni…
    hehehehe…

  48. Halooo Heiii Smada88 Kabeh…, Arwan Zamroni Ono Nang Jakarta Lho …..,Nang Mes-e Bank BRI Gatot Subroto …, ayo diparani Yo …, NYONK wis ketemu pas dino Seloso ….Nek Arwan Isih Tetep Jah , Munk Brengose-Iku Lho , hehehehehe …., Karo tambah Pengalaman Kayane , hehehehehehe …, Maksud-te pengalaman Kebeh ………, termasuk dadi Kontraktor Jarene , hehehehehe …

    Salam
    Hono

  49. Sido ora kumpul tgl 31. sekalian mumpung ono Arwan.
    Nek sido, ojo lali mie ongkloke………
    He..he…he……….
    Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii………………
    Podo T A N G I ……………………………
    Ojo podo turu wae………….
    Nek turu nang wonosobo wae, enak adem longko lemut maning……
    Opo isik podo syukuran bar menang 17an wingi.
    Menang lomba mangan krupuk.

  50. Wah….. Arwan ana ning jkt yo….
    Nggak ajak2 ya….
    Awas ati2 soalnya semua teman2 yg di jkt pasti nraktir makan, nanti malah tambah gemuk lho wan.
    Kalo ada lebih bungkusin aja….
    O ya, untuk Koko kalo udah ngumpul sekalian untuk membina tali silaturahmi adakan perlombaan makan krupuk dan lari karung, tenang aja hadiah nanti aku yg sponsor he.. he…
    Salam

  51. Tenang Fir aku kan lagi program diet jadi tak kontrol soal makan-makanan

    Ayo sido pora tanggal 30 apa 31 tak tunggu tenen jemputane
    Lek pancat wis mari durung le mriang jare arep teka tak enteni nyong free mulai jam 17.00 tiap hari nek sabtu minggu tergantung jadwal tambahan…saiki agi free nanggone adine nyong nang klender…
    tak tunggu yo baru dua makhluk yang nemuin gua nih Ipam sama Nono yang lain kapan??????

  52. Nampaknya orang-orang lagi pada semedi merenungi apa yang telah diperbuat selama setahun yang lalu….berharap…bermunajah..semoga di bulan yang penuh rahmat nanti akan dapat ampunan dari-Nya…Insyaallah.

    Dan akhirnya…. sunyi senyap…. nyaris tak terdengar lagi gelak tawa dan canda… ketawa ketiwi dari ex punggawa negeri Kalierang…. maklum…maklum….dan sangat maklum….Karena bulan penuh rahmat itu harus disambut dengan kesucian hati dan kebersihan jiwa sehingga perlu perenungan yang mendalam……dan akhirnya… karena lapar…tertidur maning para ex punggawa tersebut….

    Kedepan semua umat muslim akan memasuki “kuliah” tiap pagi…program ekstension yang Wisudanya akan dilaksanakan pada tanggal 1 syawal 1429 H…. mudah-mudahan semua lulus dengan nilai sangat memuaskan….semoga

  53. SAYA SEKELUARGA “MOHON MAAF LAHIR DAN BATIN” KEPADA SEMUA PEMERHATI BLOG INI…DAN SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA 1429 H…SEMOGA KITA MENDAPAT KEKUATAN DALAM MENJALANINYA SERTA MEMPEROLEH RIDLO DAN HIDAYAH DARI ALLAH SWT…AMIN

  54. Kemana nich??? Sepi ya…. Pam.
    Yang penting saat ini “Aku & keluarga mengucapkan maaf lahir & bathin kepada semua keluarga besar smada 88, selamat menunaikan ibadah puasa, semoga kita semua selalu dalam lindunganNya dan apa yang kita kerjakan selalu mendapatkan berkah dari Allah SWT”.
    Amin….

  55. Halooo …, Ngapuro Ki agi on meneh , nembe tugas nang Cabang Terus …, Piye In …, Nek Iso Tanggal 31 awan wae po Yo , krn NYONK Ono Raker nang Lembang , Tgl 30-31 Agustus 2008…, Ndadak Kiye , Tapi Jam 14 Minggu sih Tak Usahake Nang Omah , wong Malah Nyonk Jane Ora arep Melu Malah Dadi panitia Kiye , dadine Kudu Melu …, Piye ..Mas Indarto-ne …., opo tgl 31 Siang Wae …..Sampe Sore Lah ……., Nek Nyonk Teko telat Dolan Wae nenggon Nyonk ora opo-opo , karo Nanggon Indarto ……

    Salam
    Hono

  56. Minggu 31 agustus nek sido podo teko tak enteni nang ngomah…
    jam 10 pagi…
    pokoke…madang..men…
    sorry kemaren tenggelam soale lagi nang yogya…
    golek sesuap nasi dan…segenggam berlian…
    truss arep poso kiye…
    njaluk ngapuro ya…

  57. Mas Pancat…
    kmrn I di sms sma Ning, isine pengurus reuni minta duit kl bisa terkumpul minggu ini trus di transfer ke Ning buat bayar DP gedung dll.
    iki arep podo urunan piroan..???
    trus kan koordinatore kan smpeyan jadi mo dikumpul di mana??
    tks

  58. Lah piro ? usulku biyen kan nek pns 100 rb, sing kerjo nang bang 1,5 jt, sing nang swasta liyane biso lah 1 jt prige ?
    Ning wis ngekeki ancer2 piro per kepala ?
    opo 100 rb ? 200 rb ?
    sori hp ne nyong ketinggalan nang omah kiye … dadi ra iso smsan man …
    perkiraane nyong mangan wong siji nang wonosobo nek 100 ewu wis lumayan lah … piye iki pendapate ? nek arep dikumpul langsung nang ning ?

  59. nek jarene Ning…
    Sik nang WSB sik lanang urunan 50rb
    si cewek 25rb.
    yo nek 100rb si wis cukup lah..tp nek tekone karo anak bojo piye nek jadi 150rb…??
    nek oke nyong tak transfer nanggone sopo…?
    Ning njaluke kon kumpulno wae nanggone Pancat…
    trus ngko iso di transfer nanggone rekeninge
    Ning Rahayu: Mandiri wsb no. 136 000 428 6008
    Tsamaroh Lies Afida : BCA wsb no 239 003 8081

  60. Semalem inyong di sms karo ning rahayu, yo nakoake sing jakarta arep iuran piro ? jarene minggu ngarep perlu nggo bayar dp ….
    nembe yo ngorbol karo pambudi, nek sing jakarta sekitar 150 rb …. gimane ?

  61. Yo wis ….. inyong ok wae…nek sasi puoso nurut akeh ganjarane…

  62. Sesuai informasi dari Panitia/Ida,biaya reuni angkatan 88 kira2 8 jt rencananya tanpa keluarga.30 orang diminta bantuannya sebagai donatur sebesar 200 – 250 rb an/orang.Sedangkan kekurangannya akan dibagi ke semua yg hadir.

    Usul saya,kita yg di luar kota menyumbang antara 200 – 250 rb/orang untuk membantu terselenggaranya reuni yang seperti kita inginkan bersama.

    Semoga semuanya setuju……..

  63. Kok cuma 30 orang ? berarti yang ikut cuma kr lbh 1 kelas aja ? padahal angkatan 88 kan ada 5 kelas kurang lebih. apa efektif kita sewa ruangan kalo yang datang cuma 30 arang aja ? 30 orang berarti cuma 5 mobil avanza ya bisa muat he..he.. terus jalan2 aja ke menjer nonton imblig … guyon wae …
    prige iki ? setujune piro man ?

  64. terserah man…
    nyong melu wae…bener Pambudi…sasi poso lek akeh nurut okeh ganjarane…
    mau nyonk jg di sms Ida, truss tak jawab 150rb spt sik wingi Pancat SMS.

  65. Iki sing nang luar jawa wis podo ngerti durung ya? Endang hel hul, karo Heni Asmoro. Terus Ambar.
    And so? 150 rb? Soale jangan sampai memberatkan, karena buat ongkos plg kampung, sangu di jalan, oleh2 buat yg di kampung dll jg sdh banyak. Jd nurut inyong 150 sedeng lah. Tdk terlalu tinggi, jg boleh lebih.
    Kados pundi sederek sederek? ….. Podo turu kabeh kiye opo ya.

  66. setubuh…eh…setujuuuuu

  67. Aku manurung saja…yang penting pastikan dulu piro jane….150, 200 apa 250 rb.

    Tapi nek hanya 30 orang kan cuma 1 kelas …yo bener kata Mas Supancrat harus cari ruangan yang tidak terlalu gedhe…biar gak mudasir…e..mubazir…

    Tapi ya terserah temen2 Panitia yang ngurusi…Saya pribadi mengucapkan terimakasih dan bravo kepada teman2 di Wsb yang mau begerak…kita ini kan hanya monat manut saza..ya kan…haiya.

  68. 30 orang yang dianggap sebagai donatur,yang lainnya 50 – 100 rb an …Acara diselenggarakan di SMA 2.

    Udahlah sekali kali kita nyumbang 250 rb….20 th sekali…he..he..

  69. Kalau jumlah peserta sedang di data oleh panitia.

  70. weleh2 rame iki. . . .wis ayo bali wonosobo wae, lsg ketemuan hehehe. . .
    piye kbre arwan iki, sorry Wan ora sempet ketemu, pas ndilalah ono trouble nang bandung, truss nang jogja pisan.
    tp nang jkt sukses kan. . .
    hope you got a good service

  71. truss sik 30org itu sapa saja? apa Pancat, Supancrat dll sp 30kali hehehe. . .
    sik jelas hitung aja kebutuhan brp truss ada brp org yg mo byr, jadinya biar gak mudasir eh mubasir
    nek sik wis pasti takon Ning wae dadine piroan

  72. Nah nek ono ngene kan dadi podo tangi maning kiye….
    Soale nyong yo durung entuk pemberitahuan resmi seko panitia. Mau awan inyong sms Ning, takon nek kptusan resmi, tanggal, tempat, iuran pastine piro. Tapi blm dpt jawaban kepastian. Ini jawabane sms seko ning “Maaf p Pancat yg diwsb masih ubres entah jd a tidak. Nanti kl sdh ok tak sms”.
    Nah … Kita tunggu wae mugo2 ubrese cepet ilang dan dpt keputusan bulat.
    Sek penting ora memberatkan panitia, juga temen2 semua.Jangan ada rasa terpaksa,…Mengko malah dadi ora podo gelem teko. Dewek jg mesti inget, tdk semua org spt kt….
    Inget tujuan utama yaitu “kumpul ayo kumpul sing penting mangan” eh prige si…”Sing penting kumpul and ketemu” …. Ayo man … Diduk turu bae apa ya?

  73. Kiye enyong tangi…! Mengko podo ngilang maneh…
    Memange tgle durung jelas po.? Mengko tiwas wis cuti ora sido.!
    Opo ora di rembug maneh, tapi wktne ojo mepet. Kiro2 bulan januari opo juli sekalian pas semesteran. Dadi ben podo biso ancang2.

  74. pokokane ngemben tanggal 4 oktober nang wonosobo wae man …. selanjutnya ? yo nek ono reuni melu ae … tapi durung ngerti jah opo nang sma2, wonoboga, Wisma PJKA po nang endi.
    alun2 yo ijik ombo dienggo nongkrong. isoh maen bal2an mbarang. mengko saiko ben nggowo sepatu bal sisan. nyong tak dadi kipere, asal ora dadi bal e wae..

  75. Informasi terakhir dari panitia,REUNI tetap diadakan tanggal 4 Oktober namun tempatnya tidak di SMA2 karena belum2 sudah dimintai sumbangan untuk tiap kursinya.

    Reuni akan diadakan secara sederhana dikarenakan dana yang terbatas,maka dari itu saya menghimbau teman-teman untuk dapat membantu terselenggaranya REUNI ini,walaupun mungkin tidak bisa menghadirinya.Karena Panitia di Wonosobo sudah berusaha mewujudkan tali silaturahmi angkatan 88 seperti yg kita inginkan.

    Masalah besaran sumbangan tergantung dari kerelaan teman-teman saja.Hubungi langsung Ida Tmasarof untuk masalah ini.

    Salam

  76. nah, kiye agi rame. . .ayo2 Pambudi nang ndi si. . .ojo turu wae, sik jelas ora iso lek mowo beo ning ya ojo sampe gara2 biaya truss pd gak jd reuni, lah. . .iki piye si, malah mbingungi, sik jelas bravo panitia mugo2 sukses
    konfirmasi di tunggu

  77. Huuuuahhh….melek ah…nek kakeyan turu ndak dadi enthung….

    Nah semakin dekat semakin bingung…jane gak perlu terjadi lho…Klo memang yang ikutan gak banyak ya udah gak papa…sederhana aja. Yang penting besok klo udah pada di Wsb terus saling kontak…sing penting ketemu dulu…temen-temen panitia malah jadi gak repot…mikirin kekurangan dana, tempat dsb.

    Nek wis ketemu terus urunan ….plas ke warung…kan jumlahnya dikit gak perlu persiapan kali…terus mangan karo crito ngalor ngidul…Lha ketemuan awal besok atau apapun namanya kan bisa dipakai sebagai ajang perencanaan yang lebih matang……prige Om Indarto…nek Pancat akeh se7 ne

  78. Nyong setuju dab…
    Sesuk sak dadine wae..
    Tapi ngawe rencana, ngo reuni sing bener..
    Tapi ojo lali mangan2… He..he..he…

  79. setuju men….
    pokoke nek ono mangane …melu…..
    oke dab…
    nyonk insya allah bali tgl 25, hehehe….
    sory men…lek ndisiki….
    soale anake nyonk wis prei tgl 20…tur wis mekso2 njaluk bali ndisik…
    ok…see u nang wanasaba….

  80. enak men bali tanggal 25 …
    Ayo man, yang mau berurunan … cepetan dong. bisa langsung ditransfer ke ida samaroh, ning rahayu atau saya. harap kirim sms konformasi setelah mentranfer ya …
    barusan saya dapat kiriman dari firdaus dan supriyatin. terus langsung saya kirimkan ke ning rahayu.

  81. nyonk wis transfer….

  82. nyonk yo wis transfer….sing durung sapa mengko batal lho puasane…nek mangan….he3

  83. Hallo Bror.. nih gua muncul lagi…
    gue udah balik dari Jkt and sukses semuanya…
    sayang kagak pada sempat ngumpul ya… yo maklum lah…. menjelang puasa and lebaran pada ngejar THR untuk setoran reuni ya… Ha…ha…ha…
    Ok dach selamat reuni ya.. salam buat semua temen2 yang entar ngumpul di Wonosobo…. ciau


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: