Oleh: Kokok | Agustus 8, 2008

Trio Singo ….

Halo kabeh … kiye inyong lagi nang kantore pancat, mau teko jam 3 sore karo pambudi. ra percoyo ?iki foto2 ne…

Trio Singo ....

Trio Singo ....

Kiye ... pak ketua alumni A1 SMADA  lagi melambangkan Victory

Kiye ... pak ketua alumni A1 SMADA lagi melambangkan Victory

Iki sing nang jakarta wis podo reuni cilik2an disik … Arwan kapan Wan ale nang jakarta ?


Responses

  1. kiye rombongan singo edan ya…..edan lemune maksude..wah gawat nih nek reuni seksi konsumsi mesti jatahin double nih.. atau triple ya…he..he…he…

    Tunggu aja ya entar lagi kita ke Jkt… Insyaallah kalo ada undangan dari SBY untuk presentasi KUR….he…he….he…

  2. Rombongan si berat ngumpul semua nich….
    Bener Wan, tiga orang aja seksi konsumsi harus ada persedian extra, apalagi kalo ngumpul semua ya…., aku seksi lain aja ach…..
    Nanti kita ikut ngumpul juga Wan, biar tambah rame, tunggu aja undangan SBY, siapa tahu bisa pake istana negara untuk tempat reuni he..he…

  3. KUR KU KUR KU KUR….kali lagu ya wan…emang si bener kayaknya SBY belum denger lagu ciptaan komponis sekayu Arwan Awakezeger…ha..ha..ha

    Kita-kita ini bukan gemuk tapi cuma lebih berat daripada 20 tahun yang lalu….hi..hi..hi..maklum kamare cepak karo pawon….

  4. kiye si duo toon (seko tina toon) karo sisjine toon ning durung dadi…
    hehehe….
    kantore pancat kan cepak kantore inyong…
    kok ora mampir….
    wah…opo milih ngumpule sik podo menengan hehehehe….menenge nek pas wareg….

    Kang Arwan…
    ketoke kiye olehe poto bar podo madang….

  5. In…in… Koyo ora apal wae, pastinelah bar mangan..
    Nek ora kan ora segede-gede koyo sing nang poto.
    Sorry ora ngajak deè.. Kan sampeyan pas ono janji karo wong nang simatupang jam 4an.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: