Oleh: Admin Smada 88 | Oktober 13, 2008

Mac Gyver …

Ini ni ternyata orangnya … yang ngumpet di Kaltim yee …
Sopo jal ?


Responses

  1. Bo abo, ternyata ganteng juga ya anakmu. Nek bapake yo piye yo. Isterimu putri daerah bukan?

    Aku dulu ditanya org sono,”Makan sudah?” Kujawab, “Sudah.” Padahal maksudnya,”Makanlah!”. Kalimat perintah tp nadanya kayak kalimat tanya yo. Isin aku.

    Trus ana wong wajahe gak Jowo tapi ngomong, “Buk, aku dari Solo. Solo mana? Solowesi, Buk”. Kena deh.

  2. mulane Gun, dee kirim fotone bareng keluarga tah … dadi ben podo ngerti …

  3. weleh jebulane wong alas ki ganteng juga ya opo maneh anake kae…he…he…he… Iyo gun now it’s your time to send your familly foto, I want to see rejang lebong face…..

  4. mba’yu ‘buah nek jatuh ga adoh dari pohone, ya to?
    kalo kalimat tanya ” sudah makan?” baru lo jawab ya sudahlah masa sudah dong. gun aja dibelah masa digendong, berat dong.
    Striku orang jawa besar dan tua di Kaltim

    katanyo pernah kekaltim coba mampir tak suguhin kemplang goreng asal palembang kiriman arwan.

    chard…. no endang yang lo kasih ku sms ga mo bales ya?

  5. lek Mar eseh tangi yo agi lembur pa???? jam pira kiye engko bojone kademen… he…he…nek enyong wis kebiasaan agi tangi turu tirakatan karo nunggu wangsit seka sungai Musi,aja-aja PDAM e mili banyu sprite dadi arep tak eksport nang kaltim…..he…he…he

  6. pada wan, critane agi dadi cah sekolah maning awit biyen wis 17,5 taon sekolah kok yo ora pinter2, tugas akhir wis setahun ora kelar2, abis kesambi macol, nek sore po awan dirusuhi krucil, yo sempate bengi. karo ngancani de’e nunggu banyu. lek nggonku banyu ra perlu ditunggu, tapi ngalire 3X seminggu. nek mahakam arep nglelep yo penak.

  7. Siap-siap tahun depan reuni di istana negara, soalnya sudah ada yg ngelobi istana tuch….
    Sekalian siapa tahu disponsori kali ame orang-orang jakarte.
    Truss… nich guntari mana fotomu…
    Nanti kita belajar bahasa kalimantan dengan maryono, supaya tambah bingung kalo ketemu ya….
    Malam kamis hari selasa,
    sekarang ngenet sudah bisa.

  8. Ternyata dibelah dan dibedong menjalin kesatuan anak Indonesia ya, dari Godean sampe Tenggarong sami mawon. Kalo di perumahanku yang menjalin kesatuan dan persatuan si Donald bebek lho. Gara-gara menu rica-rica bebek, para warga antusias dtg ke halal bihalal. Bgt acara mkn, ga anak, ga ibu, ga bpk anteng menikmati masakan bapak2. Enak loh kalo bapak2 sk masak, si ibu tinggal kipas-kipas sj.

  9. Telur dadar dikasih moto,
    yg sabar nunggu fotokyu.
    Aku suka motret je,
    so malah jarang dipotret.

    Om Arwan, kata M Kris, dia kenal
    sate pake bumbu kacang ya di Yogya.
    Waktu di kcl di Curup makannya ya sate padang.

  10. Wis tambah rame iki.. Opo maneh ono sing rondo, tirakat dll. Pokoke 24 jam full ngenet trus..
    Iki pambudi malah ngilang…
    Tangi pam..

  11. lah iku sak jane lak bosone wong banjar kan….
    asal ngomong pst nganggo lah…
    kiye sopo sik nang banjarmasin…
    nyong sampe sok sore nag banjarmasin…
    ono kegiatan nang tvri banjarmasin diluk…bare free…
    Cah A2 sik nang Banjarmasin ktnya si Pudiamto….
    sik senenge nyekeli ula….
    ada sik pny contact number-e…?
    trims

  12. Ralat rica-rica mentok bkin bebek

  13. jangan2 rica2 bebek ga nganggo “B”aduh gun iki.

    Mba Iin, e,,, mas Iin. la lek nang banjarmasin mbok terus nang Tenggarong wis cedak lo, ngko tak terke nggon kratone kudungga,,, , hayo padha inget ga pelajaran sejarah nasional pak hendro purwoko? ‘ “kerajaan tertua di indonesia adalah kerajaan Kutai”.

    Btw… Firdaus nek Palembang berarti balik kampung yo?…uuuenak tenan

  14. Mar, nek Tenggarong iku ngetan sitik kan Tengmaling ya … terus ngulon maneh Tengcopet kan. la nek Tengkutil niku sebelah pundine malih pak Dhe ?

  15. walah mas Mar…
    lha emange kalimantan ke mung sak iplik po….
    wong seko banjarmasin kalteng wae wis patang jam je….
    suk lek nang bontang wae..tak mampir…
    nuwun

  16. Kalimantan yo sak uplik nek nang Peta…wong ora ngasi sekilan..prige tah.

    Lha nek wis tekan kono yo iyo…uadoh..antara kota yang satu dengan yang lain…nek numpak perahu…hiiii…akeh buayane…apa maneh buaya darat…nek nyokot ora mati…tapi infeksi…nggilani

  17. kuwe lak nek sik nyokot buaya darat lanang…
    hua…lek buaya darat wedok sampe nyokot…
    hiiii….
    iso ra bali nang jowo maneh…

  18. Ora komen ah..
    Ora ngerti masalah boyo karo kalimantan..
    Ojo podo rebutan dadi boyo yo le…

  19. Nek Tengkutil niku teng tengkleane njenengan kadose kathah mas chard,,, alias koo till.

    Ind, lek wis banjarmasin neng tenggarong karek ngalor sithik tekan paling 2 jam peng 7. tapi nek numpake soko samsudin nor mung sa’jam kok. isik suwi depok nang mangga dua mergane macet.

    Bapak2,, nek boyo iku gudhange neng njowo, tapi sarange boyo nang tenggarong akeh mulane wis 20 taon betah.

  20. walah bapak ibu kok ora nono sing nongol, malem minggu do tindakan kabeh sajake.

    bapak ibu or bos admin !!!! no. endang tak sms kok ora ono balasan, coba di call keto’e ga aktif, jangan2 nmr exf date. TLD sopo sing iso conek mbek endang, give me new call number, sopo ngerti tanggo sebelah morotuo. kayane setiap krutheke Balikpapan nyong apal.

    ndang do nongol, woro2

  21. hai Guys… weleh ditinggal sedelok wae topike wis bedho yo… dari bebek ke buaya…. nek rajane buaya yo nggone kampung firdaus kae nang kayu agung yo fir…. he…he….he… lek mar nomore endang wis ganti engko tak smske yo tunggu wae bengi ini…..

  22. wong2 kayane wis do sare wan tinggal kita sing ngrondo, tenggarong – palembang, pulau jawa lewat!!!! buktine ra ono sing nongol.

  23. Maklum sing nang ibukota podo stress ngoyak setoran, dadi jarang2 komen. Opo maneh wis bengi, wis podo turu. Siap2 ngo sesuk tangi gasik, nek ora keno macet…
    Makane konco2 harap maklum…

  24. biasa mar, kalo yang diibukota podho dadi Pithik, turune cepet, tangine sak durunge subuh golek pangan…. nek sing nang alas dadi macan terus awan bengi mesti waspada enthuk panganan opo dadi panganan …. opo maneh harimau sumatera populasinya tinggal dikit… dihabisin pemburu para peladang dll…. jangan-jangan termasuk kita ya yang ngusir ha…ha..ha….
    So Guys
    Lets Save world…
    make it green…..
    make a better world for you and for me…
    Stop Illegal Loging…

    P E A C E

  25. he wong tenggarong mana suaranya… koq nggak nongol-nongol lagi… agi sinau pa nggo ujian comprehensive??? ya wis slamat berjuang mudah2an perjuangan 17,5 tahun rampung…opo malah nambah maning 17 tahun lagi???? ha…ha….ha…

  26. Sory beberapa hari paculan ge’ akeh dadi belum sempt nongol.

    otak nek wis kadung ngaso ki arep wiwit maneh ki angel nggolek mod, makin akeh sekolah makin bodho. ning nek tambah maneh 17 taon kari pensiun.

    nyesel juga sih biyen agi sma gaweane mbolos, wis tuwe’ baru ngroso.

  27. makanya kebut man.. lobi tu dosen,pa,sekjur ama dekan bila perlu ke rektor sekalian biar cepet rampung, cepet wisuda,cepet penyesuaian, cepet munggah gajine, cepet jadi pejabate, cepet pensiune eh sorry cepet sugihe…ha….ha…haaa….
    dadi nek bali nang kaliwiro nganggo helikopter koyo pak jendral kae sing wong kaliwiro yo nggak????

  28. tenang wae , ntar balik xwiro naik heli…..helicak

  29. Bukannya heli guk..guk..guk…?

  30. Jangan naik heli mar, kaliwiro itukan sungai sama kaya’ kalimantan, jadi naik perahu aja.
    Biar cepet lulus jangan tanggung2, sekalian hubungi mendiknas, yo ora ko’.

  31. Wis tuwo2 kok isih kangelan humas…
    karo sekjur opo dosen si cepaki wae…jak ajojing opo jep ajep gitu lho…
    biar langsung lulus

  32. Mar… Pokok√® nyong ora melu2 lo. Terserah wae usule sopo sing apan di ngo. Sing jelas ojo salah dalan…
    He..he..he… (critane isik nasehati)

  33. kata pepatah malu bertanya sesat di lautan. memange tekok karo ikan laumba2

  34. kemacetan di kalibata juga ya bos?


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: