Oleh: Admin Smada 88 | November 14, 2008

The Secret

Ini judul sebuah buku, karangan Rhonda Byrne.

Aku langsung naksir lihat bukunya yang berkesan klasik.

Isinya aduh mak…. dasyat banget.

Intinya kalo kita punya keinginan, nyatakanlah dengan kuat, jangan ragu-ragu.

Alam akan merespon keinginan kita.  Alam seperti sebuah bank yang tak akan ada habis2nya.

Gampang kan, kita tinggal minta.

Konkritnya begindang, kalo kita yakin kita akan sukses, kita akan sukses beneran.

Tapi, kalo kita mengeluh, kok susah yo hidup kita. Yang terjadi ya memang bener-bener susah.

Jadi, Bu Rondha ini mau ngomong tentang kekuatan pikiran kita.

Mau bukti ?

Waktu aku buat buku, aku ga ngomong sama editornya, sampulnya kayak apa.

Tapi aku mbatin, yang kartu ucapan bergambar kepik merah yang paling keren.

Eh, ketika pertama kali aku dapat sampel buku, aku terkejut dan senang ternyata yang aku bayangkan

bener2 terjadi.

Nah, sekarang silahkan buktikan sendiri. Lebih mantap kalo baca bukunya.

GUNTARI


Responses

  1. nek inyong pengen ketemu Desi … pige biso ra yo ?
    he..he…kawit wingenane pengeeen ketemu Desi, jebul2 terkabul juge ketemune …eh…ketemu Cik Gun nang Yoja …

  2. Bener gun bu rondha tentang kekuatan pikiran kita. . . Wong itu ibu mikirnya dibela-belain sambil ronda yo jelas wae kuat mikir..
    He. .he. . .he. . .
    Kalo baca buku sendiri mantap, tapi lebih mantap lagi kalo bukunya dipinjemin. Opo maneh dikei. . .
    Maturnuwun yo. . ! !

  3. waduh…penasaran nich ,,beli beli………, tp ok gun, bisa jd rvrns,eh tp bener lho aku prnh ikut training motivasiny Andre Wongso kt beliau “SUKSES ADALAH HAK SAYA” jd siapa sj blh meraih sukses,trus satu lagi “SUKSES ADALAH PERJALANAN,BUKAN TUJUAN”
    nah itu motivasi plng jitu u ku tentunya. dan kata beliau lg tanamkan dlm diri kita kata BISA BISA BISA,mk scr psykologis dari alam bwh sadar kt kt berusaha ingin mencapainya.kt orng pintar…….
    tp bener lho ,aku dah buktikan dan alhamdulillah apa yg jd challenge di tupperware aku bisa lampaui dengan mdh,dan skrng ada challenge yg hrs aku tempuh jg dan hrs bisa bisa dan bisa. jd apa kata kunciny ? BISA BISA BISA YES! haaaaaaaaaaaaaa

  4. Wis.. . Pokokè kudu biso, biso, biso. . . Nek durung biso usaha trus, . .sampai biso.. .
    Semoga dadi inspirasiku juga. . .
    Masalahe mulai tgl 1 des, wis dadi “pengacara”…

  5. Benar semuanya…..
    Yang penting jangan menyerah, semua pasti bisa kita lakukan.
    Asal pikiran kita tidak ragu2, semua yang akan kita capai pasti akan sampai,
    setuju setuju…..
    Tapi bukune durung nduwe….
    Terpaksa kalo Koko, Endah, Pancat & Gun udah baca, ceritain aja di sini, biar aku bisa baca;
    Koko : Bab I
    Endah : Bab II
    dan seterusnya…..
    Atau Guntari nich yang mau kasih aku buku…

  6. Ketokè sih. . Guntari apan bagi2 bukune. , . .
    Matur nuwun sak durunge. . .

  7. Ngomong2 ttg BISA, inyong yo wis tau duwe pengalamane. Keinginanku emang kuat banget dan aku harus yakin BISA…BISA DAN AKU BISAAAAA….Bener deh, akhirnya 2 thn lalu aku BISA berhasil memiliki lagi 1 anak perempuan ha… Ha…Haa setelah 5 thn 2 anakku cowok terus.Tentu saja dengan teori asam basa juga : D .Ayo, kamu BISAAAAA.

  8. “when I’m down and oh my soul so weary
    when trouble’s came and my heart burden be
    and I’m still wait here in the silence
    until you come and sit a while with me

    you raise me up so I can stand on mountain
    you raise me to walk on stormy seas
    I’m strong when I’m on your soulder’s
    you raise me up to more than I can be”

    That’s just a little bit word in a populer song “YOU RAISE ME UP” ,that inspired me to work hard and hard to reach my dream…. I hope all of you will do the same , have somethink not special but it can make our spirit growth to do the best, and reach our dream to be come true…
    wathever your job, wathever you do if we do it with love, it will be succsess.. like me I do my job with love, so everybody around us give us good respect with our job…
    Ok Guys good luck to you

  9. Wan nyong sampai nangis mbaca tulisane. . .
    Hik. . Hik. .hik. . . .
    Mungkin sing liyane ono juga sing nangis. . .
    Amerga gak mangertos artinipun. . .
    Hik . .hik . .hik. . ,.

  10. kok kasian yo arwan,opo saking mumete ……, aku jg mikut nangis soale dadak pinjem kamus and cari penterjemah,haaaaaaa kayaknya ini akibat rambut yang rontok

  11. Nyong ming biso prihatin. . .
    Hik. . Hik. .hik . . .
    Iyo emang wong bank akhir tahun memut, opo maneh ditampah krisis global, dadi mumet kuadrat. . .
    Tapi tenang wae. . .wan, teman2 tetap mendukungmu…

  12. Arwan, nek nganti kelelahan ojo nganti WET DREAM loh wan.

  13. Pak admin mancing2. . .
    Mulai kendel. . .

  14. Ga usah diterjemahkan.
    Langsung dengerin saja suara nan lembut,
    Josh Groban, yg ganteng sambil minum bodrek.
    Niscaya, segala nyut2 akan sirna.

    Aku nyetel lagunya Mas Groban,
    tuk cari ide disain tralis jendela.
    Sampe2 anakku nanya, “Emang Ibu ga bakal
    dapat ide, kalo ga dengerin lagu itu?”

  15. Om admin,
    Arwan dah pake pampers kok kalo mo bobok.
    Pampers Cap Gajah Duduk.

  16. mosok gajah pake gajah ?

  17. Yo bukan gajah pakai gajah…tapi anak gajah..soale tlalene pendhek…pakai pampers gajah…ha..ha..ha kegedean.

  18. Wan…suk lek nggowo mpek2 sak kapal selam brukno wae…
    kae podo ngunekno de’e anak gajah…
    padahal kan dudu anak gajah ya…
    ning Badak tuwo…culane cendek…

  19. Pam, yen dipikir-pikir nek Arwan nggo pampers,
    iso mlebu Museum Rekor Indonesia.
    Lha persis hotdog raksasa.

  20. Indarto, aku mbayangke nek omong2an langsung lucu ga yo ? Bosomu kui, lho gayane wadul, pdhl podo wae.

    Soale aku maca wae wis ngguyu dhewe.
    Nek konco2ku do mikir piye2, iki gara2 blog gendheng2an.

    Arwan, kupinge fanas ro belailene kipat-kipit lho.

  21. Makane gun, indarto mbok diundang nang yoja trus kon mangan gudeg karo ngomong pasti lucu . . .tapi nek ora keselek. . .
    He. .he. . He. .

  22. ogah lah yau…ngomong karo mangan…
    Kok nek de’e gelem nang ngarepe nyong pas mangan si ra popo..ngko nek muncrat hihihihi…
    Aneh ya Gun…
    padahal nyong nulis yo biasa wae…
    ora nganggo di gawe2 ben lucu….
    ning yo philip (terus terang) sok karo mesem2 dhewe…
    emang bosone nyong ora baku banget ya bu Guru….
    hehehehe

  23. Kan bener . . ! Deè emang lucu in, mosok mesem2 dewek. . . Koyo wong bener.

  24. In, kok gak disalurkan koyo Tora Sudiro?
    Ya masalah nama, ntar kita2 cariin.
    Kalo terkenal, kita2 ikut senang.

    Nyatanya, cici tegal gak asli tegal.
    Yang wonosobo blum ada yg nonjol lho

  25. Wong wonosobo, wis akeh kok sing nonjol. . . Terutamg sing nonjol wetengè karo. . . .
    Cobo takon pak admin pasti ngerti masalah sing tonjol menonjol. . . .

  26. Jane sing jelas wis menonjol awit SMA malah de’e Gun…Nonjol jenenge maksute…buktine…angkatan 89 wae ana sing dadi fans..ho’o si…si ho’o

    Lha nek masalah menonjol yang lain yo embuh…nyong ya wis bingung nek ngomong ngono..maklum cu…kakek udah tua…mulai lupa..masih menonjol apa udah datar ra ngerti….pikirane…he..he…he..uhuk..uhuk…walah simbah watuk mbah…

  27. Antos-antos mbah. . . Sampun mambu siti . . Ampun ngomong masalah tonjol menonjol. . .
    He. .he. .he. . .
    Mambu siti sopo. . ? Cah endi siti . . ?

  28. S E P I . . . . . .
    N Y E N Y E T . . . . . .N Y E T. !

    Podo ming endi iki. . . Mosok mbah pam thok. . . . .
    Sing nampak. . . . .
    Opo ming penampakan sekilas thok. . . !
    Datang gak di antar, pulang gak di undang . . .
    E. .e kualik maksudtè. .
    Datang gak diundang pulang diantar. . . .
    Goro2 poro buto ora nampak dadi podo ndelep kabeh. .. . . Mentang2 udan trus, trus podo ngumpet nang isor selimut . . . . .

  29. Hiii…hiiii….hiii paro rahwana lagi padha dolanan congklak…dadi ora sempat ngenet…lagi padha ngetungi kecik…maklum akhir tahun…

    Nek masalah udah kabeh yo dho teles….kecuali udan tapi nang njero omah…yo….teles juga…maksudnya?

  30. S E P I . . . . . . .
    Sampai teles nunggune . . . .

  31. betul kata sby, “bersama kita bisa” kata m150 “Bisa” asal jangan ular berbisa

  32. hoi hoi … poro pak dhe … meksaake kokok kae, ndang dikancani. nganti teles po mbarang hua…ha..ha..ha..😀
    teles apane maning nek udu teles kae kae ne … ra sah ditutup tutupi lah kok. wet biyen sma senengane teles2 nganti seprene.

  33. Welha, dah pada muncul lagi, kemarin do ngumpet we.
    Abis sertifikasi Joned & Sapto kencan.
    Sempat telpon tp apa daya dah jam 8 mlm,
    dan aku baru saja sampe rumah.
    Pengennya sih ketemu, tp kapan
    ngecek PR anakku.

  34. lho… dah punya anak to gun,,, ketoke isih koyo anak2,,,,,,,,

    ooo iyo-yo anak2 sekarang kan sudah pada bisa bikin anak.,, ya to.

  35. Maksudte seneng udan2an. . . Dadi kelingan ning wonosobo. Adem

  36. adem-adem wong nang kene kepanasan koq jakarta kademen kacian deh loe kok…mau tahu nih gara-gara pake pampers gajah ternyata enak buat main volley terbukti kita jadi jaura 1 di palembang kemarin hari minggu… soale pampersnya enak nek nggo mlompat terus mendhat neh, dadi iso nyemes terus-terusan… Tapi bar maen volley waktu istirahat siang ketiduran terus WET DREAM karo Ni…… jan enak tenan… edan opo gemblong si kiye

  37. Terserah lah wan nek wis ngerti nek sampeyan kuwi yo ngono.. . . !
    Ha. . .ha. . Ha. . .

  38. ijik iso main volley,,, opo dimainin voolley,,,

    arwan nek nang photo ki ora gendut,,, mung koyo kumbokarno…. ha4x

    ngenet2……..

  39. Arwan ijik biso main volley…mung karo turon lha bale yo ora jelas arahe wong servene wae karo madal-madal.

    Nek dismess ARwan malah indo…ora ditampani….tapi dijarke wae…Nyong yo bingung kok bisa dadi juara yo…aja-aja juara nonton volley…nek kuwe yo kabeh bisa….ha..ha..ha

  40. Wis mulai anget maneh. . . .?
    Opo wis podo rampung turun mesinè . ?

  41. e..e…e… nggak percaya gue masih bisa main volley… coba buka friendster ku… lihat tampang yang ganteng dengan kostum volley biru nomor 8 lagi tebang diangkasa habis nyemes…. kebablasan le nglompat gara-gara pake pampers gajah…ha…ha…ha….

  42. Yo.. percoyo Arwan paling ganteng….
    besok ketemu pokoke nraktir makan.

  43. Percoyo wis….ketika nyemes arwan kan melompat…nah..kolore mlorot pempersnya ucul terus ada yang teriak….ya anak gajah bisa terbang…ha..ha..ha.

    Firdaus ngomong jujur opo mung mergo pingin mangan gratis daus….coba jujur…memang ganteng yo..gak percaya tanya bininya..hi..hi..hi

  44. Ora ngono Pam…..
    Aku khan yg paling deket,
    jadi satu-satunya eh… ada Heny juga,
    kalo ditraktir paling cepet dapetnya….

    Opo meneh gratis, ueenaaaak banget…

  45. mangan terus sing dipikir… dasar pasukan gajah…. yo wis fir engko tanggal 27 des tak traktir sak puase..
    kita ketemuan aja di Arya Duta atau PS OK??????

  46. Ok.. Wae fir . Wong gratis iki.
    Trus nyong kapan, nang endi. . .? Sing jelas nang yoja opo wonosnbo wae. .! Opo nang magelang yo ra popo. Opo nang kretek. .?

  47. Palembang makan gratis sama Arwan, Jakarta sama Pancat, Yogya sama Guntari, Wonosobo apalagi banyak yang gratisin…
    Terus minumnya kapan.. ????
    Kembung perut.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: