Oleh: pancat | November 21, 2008

Energi Alternatif

Dimana2 terutama di Indonesia orang pada teriak agar hemat energi, yo maklumlah sumber energi kan tak dapat diperbaharui, jadi harus pintar2 berhemat. Selain itu harus dicari sumber energi alternatif yang bisa menggantikan Bahan Bakar Minyak ataupun Gas.
Ternyata di negara barat sudah ditemukan energi altrnatif tersebut. Terutama bagi mereka yang memiliki kendaraan bermotor semisal mobil. Gambar berikut inilah buktinya …

energy-alternatif

Nek nang Indonesia ada bio energi sebagai campuran, nah kalo di eropa ini … ck…ck…ck …. bener2 negara sudah maju ye pak Dhe ….


Responses

  1. Yo nek lanang sing ngisi gampang wong ono selange..lha nek cewek…kan mesti kudu sangu torong…nek ora yo mleber-mleber…dikira wis penuh ra ngertiyo bane pesing…hi…hi..hi…Padahal di Indonesia memungkinkan…orang Indonesia kan beser-beser….betul kan kang ngadmin

  2. apane ? gedhe bane montor maksute ?

  3. kui tuek2e sopo yo? Ga iso mbedake bolongan WC ro bolongan bensin. Gek2 pas enom, biasa ceblang-ceblung yo.

  4. mergane nang negoro londo sana, saking majune,,, pipis nang mobil, eek nang mobil makan nang mobil, adus nang mobil,… nganu,,, nang mobil..

    janjane pancen nduwene mobil sak ndil…omah ora duwe, WC ora duwe, ranjang ora duwe, dadi ngopo2 nang mobil,,, ojo ditiru,,,hiiiiii.

  5. Nah…Guntari sekarang tahu..kalau mudanya suka memasuki lobang yang tidak jelas alias “ceblang ceblung” maka dipastikan tuanya kayak yang digambar itu….mau masuk kaya jaman muda dulu malu..and takut tiba-tiba jantungnya “off of order”…mati diatas pusar….e….pusara… Jadi dari pada ambil resiko mendingan bolongan bensin mobil kan lebih gedhe dan lebih leluasa kali…….he..he…he

  6. Nah Guntari wis ngerti saiki….nek sing mbiyen biasa ceblang ceblung bareng tuwek ora bisa mbedakke bolongan…mben ana bolongan main mlebu wae…mbuh bolongan bensin, paralon, knalpot, lan liya-liyane…atos kabeh men…contone yo simbah sing nang foto kuwe…hi..hi..hi nggilani yo….nek ana kewane kan selange bisa pedhot…he..he..he

  7. kok podo ngeres si pikirane ? mbok delok judule wae kan energi alternatif, nah … jal takon karo om google mbok mbok wae pancen nang negoro londo kono pancen wis dadi CBBM ? campuran BBM lah …
    nek nang indonesia kan ono nang lagune koes plus “Bukan lautan hanya kolam susu”, kolame wae susu, berarti kali ne orson. nah nek nang londo kuwi lagune dadi, “Bukan lautan hanya kencing bensin” ha..ha..ha
    SAKING MAKMUR lan MAJUNE …

  8. Hi i i i . . . . .
    Pesing ah.. . Mambu. . . .
    Pusing. . . .

  9. pesang … pesing … padahal nek agi ra ngisi komen nang blog iki yo senengane di mak..mek wae. ho’o si kok ?
    ngaku wae ha..ha..😀

  10. Ha. . .ha. . .ha . . .
    Ngerti wae pak ngadmin. . .
    Tapi sing dimak mek opo sih?
    Opo sing dimak mek mambu pesing. . . ?
    Opo dimak mek trus mambu pesing. . . ?
    Tapi iki ngeres ora sih. . . ?

  11. LHA IKI…
    MULAI DO ANGET…
    wis podho pinter2 tenan emang …
    wis timbang mikirno nguyuh nang tengki bensin..
    kiye nyong lagi butuh modal (serius)
    sopo ngerti ono sik nduwe duwit nganggur…
    nyong butuh 100jt rpiah…
    fee 2.5% sebulan…Duit tak balekno dalam waktu maximum 4 bulan…
    ayo2 sopo sik arep oleh duit 10 jt dlm 4 bulan…
    silihi nyong duit nggo mbayari kekurangan proyek…

  12. Pantesan jarang nongol. . .
    Wong isik ono proyek. . . .
    Lagi Krisis2 ngene takon duit ming 100 jt. . . .
    Opo ora bener. . . ?
    Saham wae podo terjun bebas. . . . Opo maneh Rp. . .lagi kepleset, wong udan dadi dalanè lucu. .e. .lunyu.
    Ayo sopo sing ono, lumayan lho. . . . .

  13. terus terang wae nek 100 enek tapi tak eling2 duwite ora “jt” ne

  14. 100 juta kuwe duwit kabeh yo In ? …. mbokan ono godhonge🙂

  15. Nyong yo ono duit,
    arep nol piro wae yo ono….
    Tapi yooo…. nol kabeh……
    Indarto saiki wis golek gawean, golek duit,
    saiki tambah maneh golek donatur….
    Kro wong wong bank lah….

  16. Itu contoh wong wis entek duite,
    bensin/solar diganti energi alternatif….
    Pas mobil idup, wong wong podo pingsan.
    Ambune ora kuat….. man…..

    Tapi nek ora nyong ngerti…
    Iki pasti bojone nang indonesia,akhirnya ya…
    mobil diembat………….
    He…..he…..he……

  17. Opo hubungane Fir bojo nang indonesia karo mobil diembat ? Guntari lagi online loh … moco … monitor …

  18. E. . Poro buto akhire podo nongol. . . .
    Wis podo enthuk sajen po. . ?

  19. Yo… ora po-po, saiki wis ghede
    Biyen cilik…..
    Masa saiki yo cilik terus
    Gak mungki lah yau…..
    Bener khan Gun………..???

  20. Bener. . . , !
    Apane sing bener. . . , !

  21. Ramene cah…
    buto siji maneh ndi kiye…
    wong bri..opo sik ngoyak2 wong2 sik ngutang ya…
    wis lah..nyong wis oleh utangan seko konco lawas juga…
    borg-e BPKB montor…
    Kok…
    subuh2 wis ngenet…kapan arep dolan nang pondok indah…
    kabar2 sik…ben ra kecilik

  22. Nek mobile nang Jakarta yakin mesti ora tau tuku bensin…bayangkan saja jika kehabisan tinggal berhenti di tempat yang agak teduh terus ditulisi “SILAHKAN ANDA KENCING DISINI…GRATIS” yakin mesti sing antri uakeh uanget…daripada bayar 1000…ho.o ora kang ngadmin….

  23. Ya Om Fir, aku juga tahu bolong-membolong
    lho. Tp ini bukan yang ngeres2 loh.
    Maksudnya njait baju bolong, dll.

    Kayaknya Ipam paling semangat,
    mbicarakan tentang “bolongan”.
    Nih, ada tebak2an untukmu,
    tp om admin jangan ikutan ya.
    Ada gadis belia, mati muda,
    sesudah nikah dengan lelaki tua,
    alias kakek2.
    Hayo Pam, kenapa ?

  24. Oh Admin, ibunda Hendra minggu lalu
    dipanggil Yang Kuasa.
    Jadilah Hendra, pulang kampoeng,
    nun jauh di mato.

  25. Kafan-kafan in. . .
    Mungkin akhir wulan apan bali sik ming magelang. . . .
    Survey2 sik. . .
    Sopo ngerti omahè suzana didol. . . (trus hubungane opo?)
    Trus nek sempat nang yoja, sopo ngerti ono gudeg gratis. . . (kiro2 ono ora gun?) he. .he. .he. . . .
    Ono sing apan bali kampung ora, . . . ?

  26. ngeres-ngeres kabeh soal, ayo Kok sok tgl 13 opo 14 Des golek gudeg gratisan nang yogya karo nyong…
    Fir arep melu ora???
    Gun gadis belianya mati karena makan “makanan” yang yang udah kadaluwarsa mbokane… he..he…he

  27. Turut berduka cita untuk Hendrayanti dan keluarga.
    Semoga arwah almarhumah ibundanya diterima di sisi Allah SWT, amin.

  28. Bukan..dia maksa makan daging yang sudah gak iso di cerna tubuh gadis belia…bisa jg krn KLOLODEN soale mangan daging sik wis alot banget …trus …mati deh…
    hehehehe

  29. Sebenarnya des’ ini rencana ke pangkalan susu Wan….
    sekalian bisa ke wsb/yk, eh gak’ jadi malah disuruh ke jambi lagi nich….

    Sama Koko’ aja ntar ditraktir gudeg tuch sama Guntari.
    Untuk Guntari siap2 pasukan kebersihan mau datang…
    Batesin makannya, kalo nambah suruh bayar sendiri Gun…..
    he…. he….he…………

  30. turut berduka cita buat mbak Hendra…
    mudah2 an Allah memudahkan jalan menghadapnya…

  31. Fir…kabare piye…
    sehat2 kan…
    arep nang Wsb opo YK opo Jambi kan sik penting sangune..hooh pora…

  32. Ya iyalah mati habisnya dia makan daging yang sudah kadaluwarsa ditambah lagi kepala kakeknya ikutan sih…he..he..he kali ya

  33. dudu kuwi pam, mergani malah AKIKe sing mlebu

  34. opo kloloden odol ?

  35. Belum ada yang pas, masih ditunggu jawaban
    sampe jam 3 loh.
    Gudeg, asal rombongan kan lebih asyik makannya.
    Kalo cuma berduaan, wah ntar makannya seret.
    Tanya tuh, ma Om Admin.

  36. Aku ngerti jawabannya…..
    Biar matinya paling tidak bareng sama kakek, sesuk reinkarnasi, sama kakek balek muda lagi.

    Itu kan jawabannya kan Gun….
    Gitu aja koq repot.

  37. Apik2 wae Om Indarto…
    Iku kon wolak-walik jambi wae, sing dadi masalah yo… sangune kuwi pancen.
    Tapi yo ra’ popo demi negara kesatuan rumah iutangga.

    Guntari , siap2 walaupun 2 orang Arwan sama Koko itu mewakili 1 kelas, jadi service lah….
    bila perlu sak bakul-bakule, daun lan liyane.

  38. O yo nyong ngerti…sarunge simbah katut…ha..ha..ha

  39. mergane, simbah2 wis ra iso mbedakake maneh, dikirone bolongan sarung, dadi sikile sing maju … yo jelas wae kelenger..

  40. Si gadis tiada…..
    karna kemasukan benda tumpul
    yang berkarat…..

  41. yo mesti wae pake berKARET gun … ben empuk.

  42. mbengi2 ono sik isih melek?

  43. Ora jelas. . . !
    Ora mudeng . . . !
    Ora nyambung . . . !
    Ora ngapa-ngapa. . . !

  44. Yang dimaksud
    Seperti termaksud
    Oleh pemaksud.

    Opo artine aku ora ngerti….

    Komputer ora heng….
    Wong’e sing heng…..

  45. Gun….. tumpul apane…..??

    Kang admind juga tuch karat opo karet,
    kalo karet arep buka kebon po….

  46. iki dikasih tahu ada energi alternatif yang murah,nyaman dan tidak merusak lingkungan koq malah podo ora nggenah komentarnya… coba ayo pikirin kita juga bisa buat tenaga alternatif yang lain siapa tahu bisa berguna untuk dunia…. Kang admin kae mobile wis di import durung nang indonesia??? nek wis ngendi dealernya nyong arep mesen ge… soale bensin,solar saiki larang, apa wis ana wong indonesia sing nyiptake mobil kaya kuwe.. ayo tak pesen enyong….. semogeh gayane ya pesen-pesen mbarang….
    LETS SAVE THE WORLD……

  47. Nyong yo pesen 1 nek ono, tapi arwan sing mbayar. . !

  48. Walah arep do pesen…intine padha beser dadi nek nguyuh sak nggon-nggon wis ana tampungane ….he..he..he…ho’o si?

    Kita juga udah punya energi alternatif yang ramah lingkungan…dan bisa menghemat BBM sampai 50%…yaitu “GASOLINE CAMPUR”….campur “DORONG”….ha..ha..ha lumayan ngirit mesin mati tidak menimbulkan asap timbal, mobil jalan terus….mangane nambah 2 bakul tentunya…ora sida ngirit…hi..hi..hi

  49. Arwan, sak jane arep di import nang i ndonesia, tapi berhubung survei dari LSM adalah ternyata, orang indonesia kalo pipis kurang dari 2 liter sehari. padahal dibutuhkan BBP (Bahan Bakar “Pippiissss” ) kurang lebih 2,5 liter/hari/orang … jadi terpaksa import ditangguhkan. karena BBP tersebut masih kurang … begitu pak Dhe …

  50. Guntari sekarang telah menyukai hal-hal yang berbau “tumpul”….padahal dulu Guntari sudah menyenangi “tumpul”

    – Tumpul sama guru-gurunya
    – Tumpul sama temen-temennya
    – Tumpulan karang taruna…dlll. embuh lah…sing penting jangan “tumpul pensilnya”… karena gak bisa buat nulis…bener ra kang ngadmin…Arwan masih tumpul gak pensilnya….nulis lancar kan?

  51. Mulane Arwan sekarang harus mulai minum air putih yang banyak, minimal 8 gelas sehari..supaya pipisnya lancar. Dan kela kalau mobilnya akan masuk di Indonesia, sebenarnya menjadi peluang untuk bisinis baru yaitu mendirikan…SPPU (Stasiun Pompa Pipis Umum) yang tentunta menampung orang yang mamu pipis gratis…nah gak perlu refot-refot lagi…nyari WC umum.

  52. Tumben pam muncul isuk2. .

  53. Soale dino senen…
    isuk2 wis do kringeten…
    opo hubungane ya…

  54. Piye iki arep ngumpulke pipis, isuk2 keringete wis akeh, opo maneh tambah ndorong montor, tamah ora iso pipis, cairan wis entek mehu seko pori2.

    Kang admind besok kalo udah ada kendaraanya bisa lah kita bisnis, mungkin banyak tuch yang berminat.
    Minat numpang pipis, soale gratis……..

  55. REKOR … dalam 10 hari “Energi Alternatif” sudah ada 54 komentar … kayane podho berminat dengan BBP ini ye ?

  56. ya iyalah kang admin.. masak ya iya dong…. soale itulah cara termurah menghadapi krisis global saat ini….
    nyong wae saiki nek ngombe wis 5 liter sehari, metune malah luwih ke wong iso ping 10 kali ke wc sehari apalagi diruangan ac yang dingiiiiiin banget seharian….
    opo hubungane dengan komentar seng pating sliwer ra nggenah kae ????

  57. Memang podo ora ngenah. . . . Makane mecahke rekor. .
    Cobo ngenah malah ora podo minat. . . .
    Memang kumpulane wong ora ngenah. . . .


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: