Oleh: pancat | Desember 1, 2008

BBP (Bahan Bakar P…)

Menindaklanjuti Energi Alternatif terdahulu … ternyata di LN sdh banyak mobil yang memakai BBP tersebut ya. Akibatnya ? banyak pengumpul BBP berkeliaran di jalan … nah sebagai pedagang eceran, jarene si nek nang jakarta untuk pipis aja harus bayar Rp. 1000,- nah kalo ini malah dikasih duit, USD 0,05 per liter …
Peluang bisnis baru … berminat ? ketik REG <spasi> PPS kirim ke 125250375 ….

BBP


Responses

  1. Opo ora ono liyane. . . . .ngurusi wong beser wae.
    Nek beseri sing liyane si enak tur kepenak. . .

  2. No comment…..

  3. Mbok ben solae ana sing seneng je karo urusan beser membeser…nyong yakin gambar ini lebih bagus dari kemarin pasti ada komentar karena bolongane luwih gedhe tur ketok selange….he..he..he…Ayo Mbak Igun dikomentari biar lebih seru

  4. Alah rasah do nggaya … la biyen tak kirimi artikel sing Hi-Tech tur serius masalah teknologi VOIP wae ra podo komentar tenanan …la iki sing teknologi Low-Tech tur sing ringan2 kan … ben memori ne ra tambah londhot wong wis akeh sing diurusi…bener ra pak Dhe pam ?

  5. Bener….pak ngadman…e…ngadmin. Pancen nek diwenehi sing Hi-Teck jarang dikomentari…ngerti sebabe ra…sebabe semang nganggo mikir dadi kangelan…mesti wae dho mlempem…ning nek disuguhi barang sing saben dinane ana lan weruh…yakin….gemriyek komentare…

  6. Weeeeee….Guntari endi iki kok turu wae….tambah mblendhut mengko lho..aja kakeyan BBK alias MODHOM…tangi…tangi

  7. Admine nesu…..
    Padahal akeh sing arep tak komentari, mengko salah maneh koyo Bu Wuryanti kemaren…

    Guntari wae wis moco iki, pasti bingung arep ngomentari.
    Kalo gak pasti lagi nyiapin topik baru yach…

  8. Fir , pak ngadmin ora nesu kok. Ming bingung di wenehi hi tech ora podo mudeng, diwenehi low tech ora gelem. Trus wenehi opo jal. . . .wenehi duit pasti podo gelem.
    He. . .he. . He. . ,
    Pak admin ono ora aplikasi black baller sing gratis, tapi ora trial. , . ? Nek ono nang endi. . ?

  9. na iki mulai hitech, ono black baller po mbarang he.he..
    jajal goleki nang http://www.getjar.com nang kono gratis, aplikasi berbasis java jadi hp ne yo kudu support java.
    nek ora ono yo paling takon wae karo Om “google”, dijamin joss…
    tapi biasane sing ono yo trial nek gratisan. nang jakarta, nguyuh wae mbayar po maneh aplikasi pak Dhe ? ngentut wae sing ijik gratis.

  10. Opo-opo golek’i sing gratis terus….

    Eh… opo sich black baller, nyong ora ngerti tenan iki.
    Coba Koko buat tualisannya.
    Biar rame gitu…

  11. Kokok..kokok hari gini karepe gratis terus…padha ding karo inyong.

    Firdaus…firdaus black baller kok ora ngerti…kuwi-kuwi sedulure blackberry…kancane black sabbath, black brothers..pokoke sing ana blacke…ho’o kan kang ngadmin…Hi-Tech + ngawur…ben padha bingung….asyik…bingung.

  12. Tapi ora ono hubunganè karo blacky. . . .
    Ojo ngono pam, bali ora Idul Adha. . .?
    Nek bali kabar2, inyong isik nang mgl dewekan. . .
    Lg survey. . . . .

  13. Wah penak sing wias nang mgl,,,, mben dino iso nang borobudur,,,,mendut,,,,mben mninggu iso mulih,,,,deelel.
    Nang mgl ngendine kok sopo ngerti iso mampi.. soale nyong nek bali wsb menclok nang yogja lewat mgl terus wsb… sopo ngerti arep dioleh2hi sing gratisan… gratiuslagu2.

  14. Durung jelas Kok…rencana bali, tapi realitanya ya “Jika Allah mengijinkan”….saiki nang Mgl survey opo…wonge ayu-ayu apa prige….nek lembah tidar kayane yo isih ajeg durung dadi laut kan?

  15. Yo survey2 suasana dll
    Maryono gonta-ganti jeneng tetep wae karakter sangar, untune tajem2.
    Wong komputerè ngerti karo wongè masing2, makane tetep sangar.
    Ndilalah wae yo sing pinter2, karakterè dikei kocomoto koyo pak admin karo winarsih karo liyane.

  16. wis nang magelang iki Kok…
    ono opo sik iso diolah Kok….
    tapi paling ora iso njajal mlebu akabri maneh…

  17. Om-om aku baca lho komen2 kalian,
    yg hi-tech-lah, yg black-lah, dll.
    I ya nih, baru cari ide nulis apa?
    Yang jelas harus plg gasik, anakku tes.
    Kelas 1, baru suka sepedaan disuruh
    belajar materi jamannya kita dulu
    untuk kelas 3. Ya akhirnya, mainan
    disambi belajar. Menghadapi murid
    bule ga poseng2, kalo anak, malahan
    tegang.

  18. In borobudur didol murah, tapi kudu di gowo dewek. Tanpa alat2. + bonus candi mendut.
    Gun piye nek nulis pendidikan jaman kita vs jaman skrng. Pasti bingungin. Jamanè dewe nanam kc ijo pas kls 1 smp, saiki kls 2 sd wis kon nanem.
    Nek tegang ngadepi anak, po anak, anak kale. . . . Pasti anak , anake. . . .

  19. yo kuwi bedane nek wong lanang karo wedhok. nek ibu2 ngadepi anak tegang, tapi nek bpk2 terutama kokok ngadepi ibune bocah2 na malah tegang … bener kok ?

  20. Bener . . . 100% . . . Bener
    Opo maneh sing bule nek pak le yo ora tegang kecuali wis ono kelainan . . .
    He eh ora cik gun. . . ?

  21. ibu2 ngadepi anak2 emang suka tegang tapi,,,,,,,,,,,, kalo ngadepi bapake sianak malah lebih tegang..

    la koko ngadep ibu sianak jadi tegang-tegangan dong….terus mbundet…

  22. Pokok bahasannya apa Pak dhe dan Bu Dhe .. kok sampe tegang2an … Bu Dhe Guntari .. skarang jadi penulis yach ? Bu Dhe .. Laskar Pelangi .. khan dah naik daun .. piye nek buat Laskar Beat … ben ikut2an melu naik daun ?

  23. pancen kokok lan maryono ki senengane sing serba tegang lan pantheng2 … kawit sma kuwi mas wahyu.

  24. Jan ngetoki banget nek cah 88 senengane “TEGANG” terutama cah A-1..memang sudah terlatih tegang dari dulu. Betapa tidak….tiap hari dihadapkan pada PR seabrek-abrek yang menegangkan.

    Apalagi kalau nyari Pancat belum ketemu..terus PR belum selesai bel sekolah meh mblebu…Walah yo jelas tegang…malah ana sing nganti ngompol kali…Lho ngompol jaman dulu bedha coy dengan ngompol sekarang…beda rasanya…gak percaya tanya kang ngadmin….ho…ho..ho

    Tapi memang, kayaknya pasukan di blog ini hobi “TEGANG” buktinya ya itu diatas…e…sori gue nulis juga lagi tegang nih…ihik..

  25. emang agi ra ngantor po Pam ? kok lagi tegang2e disambi ngisi blog … hayooo …lagi ngapa … ha..ha..dorrr … ciluk baaaa … hayoooo konangan …

  26. Kang admin kayane wingi ana Winarsih yo..kok mung sak kecapan terus tidur lagi…emange masih pendiam kaya dulu ya…padahal kan sekarang kayaknya sudah dilatih untuk tidak diam lho…kali

  27. Yaaa kang ngadmin…tegang pikirane ha..ha..ha, lagi mikiri anak test kon sinau angele pol…padha karo anake Guntari kali, senengane main sepeda….Lebih tegang lagi ketika Bapake arep main sepeda..ora bisa….sepeda opo iki..onthel opo…ngonthel…ra jelas

  28. ho’o kae winarsih, bar ngisi komentar terus langsung nggarap PR pam, ngrampungake Differensial Integral …

  29. Mbak Winarsih .. nek ro Dik Mintarsih, apane ?

  30. ketok nek jaman cilik-e podo anteng2
    dadi nakale pas wis tuwo….hehehehe…
    ngono wae kok tegang….
    iki kata2 TEGANG lagi in banget ya….
    perlu mlebu museum kayane ki…
    lek soal winarsih..coba buat materi sik marai Winarsih aktiv…
    ning yo opo ya….
    lek soal diferensial integral…males ah…
    males le mikir…
    sak iki jamane mikir golek duwit nggo mbayar sekolahe anak…
    soale bayaran sekolah anak2 sak iki larang2….

  31. Salahè dewe golek sekolah sing larang2. . .
    Podo munawir. . Padahal yo memang podo seneng nek tegang. . .
    Cobo pikir nek ora iso tegang mesti nyesel,. . . . .
    Ora ming yg bersangkutan, bojone jg nyesel. . . . .
    Ha. . .ha. . .ha. . . ,

  32. nek ben winarsih aktip, ora usah dikei materi sing rumit2. Tapi di itik-itik wae, mesti aktip klojotan tapi nek geli. Nek ora geli paling ngetokno bogem mentah……
    Paling2 isik koyo biyen, senyam-senyum……. meneng, anteng, tenang,….. e… ngerti2 ngentut.
    He…He….he…………. ming guyon, aja nesu loh win..
    Cobo cah pinter PD ora kirim foto keluarga??????????
    Indarto ojo ngemeng tok apan ngirim, tapi ora muncul2 foto keluargane……………………..

  33. hehehe…durung nduwe foto keluarga….
    wis lah pokok e, bojone de’e mesti ngerti bojone nyong…
    wong mbiyen tanggane…

  34. Bener2 di luar dugaan kalo omong2
    ma bapak2. Aku gak kebayang
    kata tegang bisa berkembang ke
    tegang yang gitu deh.

    Ya gimana mau tegang,
    5 hari aku merdekawati,
    menjadi lajang je.

  35. halo…halo….halooo… udahan dulu tegang-tegangnya
    ayo ngomong yang ringan ringan aja …snack kali ya..
    ni udah akhir tahun mau liburan ayo podho arep nang ndi liburan iki… ngilangin stressnya anak-anak habis pada ujian…
    bapaknya juga habis ujian nih… ujian nagih tunggakan… termasuk winarsih kae mbokan… ujian nggawe aturan pajak terbaru atau ngurusin restitusi pajak para konglomerat kali ya….

  36. Wong tegang kepenak, kok kon wis. . . Piye si wan. .wan. . . .
    Iki juga ringan, tinggal meneng trus mikir utang. . .
    Kan tegang juga. . . mungkin nek biso tegang, tapi nek ndablek yo biasa2 wae ora usah tegang. . .
    Mbokan ngono. . . . .

  37. Koko, piye magelang.
    Dah dapat pencerahan?
    Kalo blum, semedi saja
    di bawah pohon bodi,
    kayak Sidarta Gautama.

    Ntar jd mendadak selebriti lo.
    Masuk tipi gitu loh.

    BTW, ttg bisnis.
    Kata Purdi Primagama.
    Bisnis itu kayak orang mandi.
    orang kan ga mikir,
    mandiku bakalan sukses ga ya.
    kalo handuk ketinggalan,
    ya panggil2 pa kluar lg.
    Jadi, kalo dipikir njlimet
    ga mulai2.

  38. Opo maksute Guntari iki…

    Aku wis mumet, jadi tambah mumet.
    Mandi ko’ karo mikir mbarang,
    nek mandi duit iyo… baru aku kepikiran.

  39. Bu Dhe Gunt … sing jelas we … apa ana hubungan timbal balike .. antarane mandi ro bisnis … kecuali nek bisnise buka pemandian umum … gitu mbokan ya

  40. Guntari bener…
    lek arep mulai bisnis atau usaha dhewe ya..wis…
    mulai dari sekarang…dan jangan mulai dari yang kecil…
    soale kalo mulai dari kecil atau nanggung otomatis yg dihasilkan juga kecil alias nanggung..dan yang udah2, keuntungan jadi kepake buat harian…
    kecuali kalo bisnis sambilan baru lain lagi ceritanya…
    Planning emang perlu…
    ya itu tadi..buat antisipasi jangan sampe anduk ketinggalan…truss mesti keluar tanpa baju…(isisn kan…)
    sik penting berani mulai dari sekarang dan tidak bosan…
    ok…sopo iki sik arep mulai bisnis/usaha dhewe…
    ojo wedi…rejeki tidak akan ketuker…
    dan yakin kalau Gusti Allah ora sare…

  41. Pokoke kan kudu BISA. . . .
    Bisa ora bisa kudu BISA. . . .
    Kan menurut cik gun ngono. . . .
    Matur nuwun atas segala perhatiannya buat konco2 kabeh. . .
    Mugo2 wae sukses. . . . Amin.
    Mugo2 andukè ora ketinggalan trus mesti wudo, biso2 podo semamput weruh. *.*.* . .!

  42. Koko,
    Menurut Ibu Peni, Konsultan UKM dari Solo,
    bisnis itu dibedakan jd 3,
    1. need /kebutuhan (sembako, makanan, baju dll)
    2. value / nilai ( hp yg canggih2 dll )
    3. emosion

    Paling enak ya bsinis sesuai hobi,
    dijamin asyik dan bikin bahagia.
    Hobi jalan, uang datang.

    Selamat mencoba ya.

    admin :
    Gun, mana artikelnya … dijamin nek guntari sing nulis mesti akeh komentare

  43. la nek hobine mangan … bisnis opo mbok Dhe sing cocok ? buka warung kali ye .. asal jangan warung … opo jal ..

  44. Tapi benar semua. Kang ngadmin yo bener…mesti buka warung… nek hobine….dan menurut pakar ekonomi Indonesia …hanya ada 3 bisnis yang tidak pernah mengalami kegoncangan yang signifikan bila dilanda krisis..yaitu:
    1. Bisnis rumah makan, need…semua orang butuh makan.
    2. Bisnis hiburan malam alias warung ora padhang tapi lampune yo ora mati..peminatnya cukup banyak
    3. Bisnis jualan “Selang” karena tidak mengenal musim mau musim hujan mau musim kemarau banyak yang membutuhkan tergantung dari mana sudut memandangnya…Monggo

  45. pambudi mancing2 maning iki … wingi podo tegang2an, saiki warung2an sing ora padhang. tapi sebenere kan nek buka warung padhang mesti wae akeh peminate kan ? padhang byar. ojo mung byar pet, dadine kan mung koyo lampu remang2.

  46. bisnis opo wae dadi…………… sing penting ngajak untung subagyo (bagong) lan slamet sugiarto (selomerto)… ben bangkrut tetep wae untung lan slamet

  47. If kalian memerlukan konsultasi bisnis tanyakan dong pada ahlinya……
    Igun jika anda mempunyai rekanan yang bisa kasih konsul ke Kokok kasih tahu dia biar tahu how to make a bussines… kalau soal manajemen keuangan tanya aja pada gue tak jamin ora tak jawab soale mesti ora gelem nglakoni engko nek tajab… ha…ha…haa

  48. lha pancen iki arahe…
    WARUNG REMANG2

  49. Memang nek mulai nyerempet2, podo seneng, komentarè akeh. . . .
    Bisnis” selang” memang Margin gede ora ono shiringkage, cuman susah laporanè nang akhirat. . .

  50. Ini bisnis bersih dan wangi bukan remang2.
    Tapi berbahaya untuk alam.
    Bisnis loundry di Yogya yg merambah
    sampe desa2 disorot KOMPAS.

    Oh ternyata, kemalasan mencuci
    turut andil merusak bumi,
    air disedot terlalu banyak dan
    ada limbah dari pewanginya.

    Paling aman, ya kembali ke alam
    (jangan ditambah baka lo).
    Sisihkan sebagian hasil bisnis ke sesama.

    Purdi Primagama mengadakan
    makan siang bersama sesudah Jumatan.
    Hasilnya semakin banyak karyawan
    yang datang, dan yang mengherankan
    bisnisnya yg goyang kembali lancar.

  51. Media juga menyorot
    sebuah bisnis yang “Bersih dan Wangi”
    tetapi tidak meninggalkan limbah…tetapi meninggalkan lembah….dan pemakainya ada yang remaja pa/pi, ibu-ibu muda, tante-tante, Om-om dari semua strata sosial…ehm menggiurkan nampaknya bisnis ini…ada yang mau gabung?

  52. Bisnis opo iku, mesti mengandung arti sing nyerempet2 meneh.

  53. Lembah nestapa, bukan?
    Sebangsanya shabu ijuk, trus ekstra jus, dll ya ?

    Halo Win, aku kangen bakso dan tempe kemul
    gratisan yang kudapat sepulang sekolah dulu,
    Nak nan.

  54. Ternyata Winarsih masih suka sama sik nyrempet2…
    Nyrempet tempe kemul wae Win…
    Piye Bekasi…banjir po ra….

  55. Kalo soal berbagi rejeki dan kemudian bisnis kita jadi tambah lancar, itu sudah lazim dan di Agama juga ada dalilnya…
    kalo kita berinfak maka kita akan mendapakan 10x lipat dari yang di infakkan…
    jadi..ber amal lah yang banyak….
    ayo2….mumpung amal baik masih di butuhkan dan terima…

  56. ayo beramal…. ayo maju2…..ayo bersama kita bisa !!
    lo kok dad kampanye.

    waduh win sugeng rawuh,,, rupane para pengemplang pajak lagi sepi mulane win bisa nongol. sukur..

    gun hot spote udah menegang lagi ya? ga loyo,,, berkat ginseng dar endah rupane

  57. wualah brngkt aja blm kok dah dpt oleh2

    piye gun bener ta mau dioleh olehi gingseng?

    ntar biar pny adik lg …….,

    mbak win taksih tepang kulo?

  58. nah iki ono winarsih, dadi podo semangat maning re komen.
    bisnise pambudi penuh misteri win, ono lembah po mbarang, mengko kan seko lembah dadi gunung … jajal wae .. ha..ha..dasaaaar dasar 😀

  59. Ho oh gingseng-e untukku aja,
    biar tokcer bikin adik baru.

    Jangan kasihkan Maryono,
    ndak pake dah hot.

    Indarto, kayaknya cocok
    kalo nulis pengalamanmu berbisnis.

  60. emang durung tock cer saiki gun ?
    nyong nang omah ijik ono kae ginseng korea, … saben dino tak pangan dithithil sithik-sithik … lumayan jg je … jadi anget.
    gelem po tak kirimi ? ijik ono kuwi, lumayan nek separo langsung di pangan biso langsung kembar papat lo hasile ha..ha..

  61. Sukur deh Gun lek ono gunane, soale nyong lagi mulai usaha dhewe, bikin prshaan brg temen yg sepaham (dlm artian visi n misinya mendekati sama), prinshipnya adl kt berbisnis sebisa mungkin bermanfaat buat org lain. krn kl brmnfaat buat org lain pasti bermanfaat jg buat dr sdr n keluarga. iki nulis jg sbl ng krt brkt di st tugu, sorry bukannya sok gak mau mampir.
    tp tkt gak kebagi waktu, pengennya lama di yoja tp bsk pagi dah di tuntut si kecil buat nemeni psikotest.
    so next time i mampir. i jg dah janji ma tommy kl ke yoja mo ketemuan.

  62. Biasalah pekerja teladan, sibuk sana-sibuk sinni memperkaya orang lain para pemilik saham khususnya… so gue salut sama orang-orang yang berani membuka usaha sendiri berjuang sendiri sukses juga sendiri makan sendiri, mati sendiri dikubur sendiri…
    kasihan……………………………………………… Don’t be like that

  63. Tenane Om Admin, masih punya gingseng?
    Yang mengkonsumsi masku pa akyu?
    Kalo makan ga disalurkan piye?
    Lha pisah ranjang je.

    Ho oh Adisti dah pengen adik.
    Maunya malah punya adik 7.
    Nek 2 msh oke nek lebih tobat aku.

    Bener nih mau dikirim? Titipin Indarto saja
    yg blebar-bleber.
    Hebat kamu In, aku maunya bisnis sendiri,
    skrg juga sudah, tp bareng2 ma teman2
    buat koperasi, ya t4ku kerja.
    Katanya harus masuk zona kritis alias
    keluar dulu, baru bisa. Kalo nyaman2 saja
    ya gak mulai2.
    Tp di koran 2009 th krisis, menurutmu gmn?
    Kalo ketemuan pas rame2 saja, lbh gayeng.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: