Oleh: pancat | Januari 29, 2009

GAZA

Suwe ra nongol ye … maklum, la wingi pas perang gaza jadi tim sukses hamas … terbukti kan, yahud terus mundur tanpa syarat ..he..he.. jadinya yo jarang komen nang blog kiye…

iki hasile poto nang kono … piye komentare ?

Syeikh panchard abdul malik

Syeikh panchard abdul malik


Responses

  1. Teman-teman, jangan pada ngeprint dan nempelin foto ini di tiang listrik lho. Ntar gadis2 kecil pada ngumpet, takut kalo diajak nikah.

  2. Pas maneh gun komentare. . .

  3. Ko, Mas Admin lama ngumpet tuh mikirin program tahunan. Mana yang mau dikunjungi, dipasin ma keberadaan teman-teman, jadi bisa skalian dolan. E karena mumet malah dapat ide foto di Dubai.

  4. Pak admin ora tau mumet, lha wong subur ngono. . .

  5. Ya ampun Syeikh Puji…fotonya ada di sini…emang kemaren kagak jadi ye….lari kali ya anaknya…he..he..he

  6. syekh puji kan bewoken …
    nek iki kan ora …

  7. Iki yo bewokan jane … tapi podho ora ngerti…bener ora kok..wan…sampeyan kok podho soyo ames…kudanan terus po yo?

  8. Nah ini nih orangnya yang dicari2 sama cia, rupanya ada di indonesia.

  9. kae emang foto nang GAZA alias Gandang Zapi…he..he…he..


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: